English

امام جمعه کرمانشاه:

آمار بالای بیکاری استان قابل قبول نیست

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: آمار بالای بیکاری استان قابل قبول نیست و باید در این خصوص توجه و اهتمام ویژه صورت پذیرد.

آمار بالای بیکاری استان قابل قبول نیست

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه،‍ آیت الله مصطفی علماء در اولین نشست با استاندار کرمانشاه در خصوص مسائل و مشکلات استان گفت: اشتغال، ازدواج و مسکن جوانان استان باید اولین اولویت اقدامات دولت و مسئولین باشد و با توجه به استعدادها و ظرفیت ها و نعمت های فراوان خدادادی در این استان پهناور، شایسته نیست وضعیت شغل و درآمد برای مردم شریف این دیار خصوصا جوانان نا مناسب باشد.

ایشان در ادامه افزود: کرمانشاه از دیرباز محصولات و صنایع دستی ویژه‌ای داشته است که متاسفانه در زمینه شناساندن و تقویت آن ها آنچنان که باید تلاش و همت صورت نگرفته است لذا باید ضمن بررسی دقیق، زمینه‌های تولید، تبلیغ و صادرات این محصولات و صنایع دستی در دستور کار قرار گیرد.

امام جمعه کرمانشاه بیان داشت: کرمانشاه به واسطه ی داشتن مرزهای مهم و وجود اقوام و مذاهب مختلف در آن از شرایط ویژه ای در کشور برخوردار می باشد و می طلبد در خصوص نهایت استفاده از فرصت های این شرایط و اهمیت ویژه به وضعیت معیشت و درآمد مرز نشینان خصوصا جوانان این مناطق تدابیر لازم را اندیشید.

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: مناطق حاشیه شهرها و مشکلات مربوط به آنها باید ساماندهی شود و به طور کلی در زمینه های فرهنگی و اجتماعی و تبیین سبک زندگی اسلامی در استان نیاز به کار و برنامه ریزی دقیق می باشد.

همچنین در این دیدار جناب آقای "امیری مقدم" استاندار محترم کرمانشاه گفت: از هر کسی که قصد کارآفرینی و تولید در این استان را داشته باشد به صورت همه‌جانبه حمایت می کنیم و شرایط استان را برای جذب سرمایه‌گذاری مهیا خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: باید نیازهای مردم و دستگاه‌های مختلف استان از تولیدات داخل استان تامین شود و صلاح نیست آنچه در استان تولید می‌شود را از خارج از منطقه وارد کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه