English

استاندار کرمانشاه:

ادارات استان هر چه سریعتر کمیته بهداشتی کرونا را راه اندازی کنند

استاندار کرمانشاه بر ضرورت راه اندازی کمیته‌های بهداشتی کرونا در تمامی ادارات تاکید کرد و گفت: این کمیته‌ها باید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک در مجموعه‌های اداری کاملا نظارت داشته باشند.

ادارات استان هر چه سریعتر کمیته بهداشتی کرونا را راه اندازی کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، استاندار کرمانشاه خواستار تشدید نظارت‌های علیه کرونا در کرمانشاه برای رعایت دقیق‌تر پروتکل های بهداشتی در اماکن خدماتی، بازارها، تالارها، رستوران‌ها و ناوگان حمل و نقل عمومی شد در جهت پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا شد.

بهمن امیری مقدم در حاشیه نشست ستاد ملی کرونا که به ریاست رئیس جمهور و به صورت ارتباط تصویری با استانداران برگزار شد، عنوان کرد: با توجه به گسترش دوباره بیماری کرونا در سطح کشور و استان کرمانشاه، ضرورت دارد صداوسیما و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی، اطلاع رسانی بیشتری پیرامون این بیماری، لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی، ضرورت استفاده از ماسک و ترزیق واکسن انجام دهند.

وی همچنین با تاکید بر ضرورت نظارت بیشتر شهرداری‌ها بر ناوگان‌های حمل و نقل عمومی، عنوان کرد: شهرداری باید نظارت بیشتری بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در وسایل نقلیه عمومی مانند تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها داشته باشند تا سلامت مردم به خطر نیافتد.

مدیریت ارشد استان همچنین با اشاره به نزدیک شدن به ایام پایان سال، گفت: به تدریج شاهد مراجعه بیشتر مردم به بازارهای سطح شهر خواهیم بود و از هم اکنون باید نظارت بر اصناف برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی جدی‌تر شود و طبق قانون واحدهای صنفی که از ماسک استفاده نمی‌کنند و یا تاکنون واکسن نزده اند، جریمه شوند.

امیری مقدم تاکید کرد: علاوه بر الزام‌های قانونی مبنی بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، افراد شرعا هم ملزم به رعایت این پروتکل ها هستند، چون انتقال ویروس موجب بیماری و آسیب به دیگران می‌شود و این موضوع در شرع مقدس اسلام منع شده است.

وی همچنین با تاکید بر نظارت بیشتر در مرزها، عنوان کرد: مرزهای مبادلاتی استان باید بر اساس پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا به انجام فعالیت‌های تجاری و بازرگانی بپردازند و کنترل‌های جدی در مورد افرادی که وارد کشور می‌شوند، انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه