English

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر خبر داد:

دستگیری کلاهبردار میلیاردی با وعده فروش وام

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از دستگیری کلاهبردار میلیارد با وعده فروش وام در خمینی شهر خبر داد.

دستگیری کلاهبردار میلیاردی با وعده فروش وام

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ غلامرضا براتی گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس در فضای مجازی اینستاگرام او را فریب داده و مبلغ 2میلیارد وهفتصد میلیون ریال از او کلاهبرداری کرده ماموران پلیس فتا با بررسی های تخصصی واقدامات پلیسی در فضای مجازی متهم را در یکی از استان های همجوار شناسایی ونسبت به دستگیری متهم اقدام نمودند.

وی افزود:شاکی مدعی بود در یکی ازسایت های تبلیغاتی با یک آگهی در زمینه فروش " وام کلان بانکی" مواجه شده و با فرد فروشنده تماس برقرار می کند که از او مبلغ 4میلیارد ریال جهت مقدمات درخواست وام وغیره تقاضا می کند .

سرهنگ براتی ادامه داد: فردشاکی نیز فریب خورده و مبلغ درخواستی را علیرغم هشدار پلیس درخصوص سایت های تبلیغی و عدم واریز وجه تا قبل از خدمات بدون دریافت هیچ گونه مدرک و نشانی طی چند مرحله مبلغ 2میلیارد وهفتصد میلیون ریال به حساب آن فرد شیاد واریز می کند که در آخر متوجه می شود که از وی سوء استفاده کرده وجوابگوی وی نسیت.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر بیان داشت: ماموران پلیس فتا با بررسی های تخصصی واقدامات پلیسی در فضای مجازی متهم را در یکی از استان های همجوار شناسایی ونسبت به دستگیری متهم اقدام نمودند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه