English

استاندار مازندران:

خطوط ریلی مازندران در جهت توسعه گرشگری فعال می شوند / نگاه دولت سیزدهم، خدمت بی منت به مردم است

استاندار مازندران با بیان این که امروزه صنعت گردشگری براساس ریل است، گفت: استراتژی اولیه ما در این حوزه تقویت ریل است و حسب دستوری که رئیس جمهور صادر کردند، بنا داریم خطوط ریلی را در استان توسعه دهیم.

خطوط ریلی مازندران در جهت توسعه گرشگری فعال می شوند / نگاه دولت سیزدهم، خدمت بی منت به مردم است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید محمود حسینی پور در مراسم‌ معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان رامسر با بیان این که شهرستان رامسر، شهدا، جانبازان و آزادگان والامقام بسیاری را تقدیم انقلاب کرد و رزمندگان سلحشوری از این سامان در دفاع مقدس حضور داشتند، اظهار داشت: سرلشگر خلبان شهید حسین خلعتبری که از قهرمانان جنگ های دریایی بودند از جمله دلاوران این خطه و افتخار بزرگی برای رامسر بودند که نشانگر ارزش های انقلابی این شهرستان است.

وی با بیان این که نتوانستیم زیرساخت های رامسر را برای دست یابی به جایگاه اصلی مقصد گردشگری فراهم کنیم، ادامه داد: در طی سال ها شاهد سیاست ثابتی در این راستا نبودیم و به همین خاطر بی عدالتی هایی درباره مناطقی چون رامسر که دارای ظرفیت های ویژه گردشگری بودند، اعمال شد.

استاندار مازندران با اشاره به این که یکی از شهرهایی که حتماً به عنوان نماد گردشگردی به دنیا معرفی خواهد شد رامسر است، افزود: راه های مواصلاتی که به استان مازندران منتهی می شود، بسیار عقب نگه داشته شده است و از شروع پروژه آزادراه تهران - شمال بیش از ۲۰ سال گذشته است و تا کنون قریب ۳۰ تا ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با بیان این که از نظر خطوط ریلی ضعیف هستیم و امروزه صنعت گردشگری بر اساس ریل است، تصریح کرد: استراتژی اولیه ما ریل است و حسب دستوری که رئیس جمهور صادر کردند، بنا داریم خطوط ریلی را در استان توسعه دهیم که انشاالله تسریع خواهد شد.

حسینی پور با اشاره به این که علیرغم تلاش های صورت گرفته برای تجهیز و توسعه فرودگاه رامسر، هنوز کارهای زیادی در این فرودگاه باقی است، بیان داشت: یکی از شاخص های مهم دیگر رامسر پتانسیل آب گرم است که این صنعت باید همچون دنیا تجاری سازی شود.

وی با بیان این که نگاه دولت آیت الله رئیسی خدمت بی منت به مردم است و باید در خدمت به مردم تلاش شبانه روزی کنیم تا عقب ماندگی جبران شود، یادآور شد: امروز در سایه هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب در علم و تکنولوژی و در بسیاری از مواردی که در دنیا به عنوان توسعه قلمداد می شود، صاحب حرف هستیم.

استاندار مازندران با اشاره به منابع انسانی مازندران که دارای رتبه های نخست کشوری در شاخص های این بخش است، خاطرنشان ساخت: باید نخبگان را پای کار بیاوریم که این مهم بسیج عمومی برای شهرستان رامسر محسوب می شود و انشاء الله با سرمایه گذاری های که در رامسر شروع شده است شرایط اقتصادی رامسر رشد خواهد کرد و سرمایه گذاری در طرح های توسعه رامسر واجب و ضروری است و فرماندار باید شرایط سرمایه گذاری در رامسر را محقق نماید.

وی تأکید کرد: متخصصین ایرانی محیط زیست در خارج کشور طی دیداری که با ما داشتند برای ساماندهی و حل مشکل پسماند استان مازندران اعلام آمادگی کردند و همچنین گروه خودروسازی آمادگی خود را برای ارتقاء صنعت خودروسازی استان اعلام کردند و با وجود نیروی انسانی و فکر خوب در استان دلیل عقب ماندگی باید مشخص شود.

حسینی پور گفت: بستری باید فراهم شود تا تمام متخصصین رامسر حتی آنهایی که در خارج کشور حضور دارند بتوانند برای کمک به توسعه شهرستان با فرماندار و سایر مدیران ارتباط برقرار کنند و امکانات عمومی جوانان و نخبگان بسیج شود.

وی با بیان این که اگر این زمینه ها فراهم شود، رامسر در آینده نزدیک با سرمایه گذاری های صورت گرفته متحول می شود، ابراز داشت: با توجه به شرایط باغات وکشاورزی رامسر و شرایط اقلیمی به دنبال این هستیم کنسرسیوم صادرات محصولات کشاورزی و باغی را در غرب مازندران ایجاد کنیم و برای صادرات استاندارد تلاش کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه