English

نماینده ولی فقیه یزد در دیدار با اعضای ستاد گرامیداشت هفته کارگر در یزد:

راه رشد برای کارگران خلاق در واحدهای تولیدی باید فراهم شود

اعضای ستاد گرامیداشت هفته کارگر استان یزد با آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد دیدار کردند.

راه رشد برای کارگران خلاق در واحدهای تولیدی باید فراهم شود

به گزارش خبرگزاری موج یزد، آیت الله ناصری امام جمعه یزد در این نشست گفت: باید برای کارگران واحدهای تولیدی برنامه داشت و رشد علمی و ایمانی آنها را در نظر گرفت. اینک یک شخصی بیست یا سی سال در یک واحد تولیدی مشغول به کار باشد و با همان وضعیت اولیه بازنشسته شود زیبنده نیست.

وی با اشاره به اینکه در استان و کشور کارگران خلاق، مبتکر و دانش آفرین زیاد داریم خاطرنشان کرد: مدیران واحدهای تولیدی باید به کارگران خود بها بدهند تا آنها با ریسک و اعتماد به نفس و پشتیبانی قوی، دستگاه های مورد نیاز شرکت را بسازند و وابستگی کشور را در زمینه وارد کردن تجهیزات کم کنند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با تاکید براینکه برای معیشت و در مواقع خاص استفاده از کارگران در جریانات سیاسی فکر می کنیم ولی به فکر رشد علمی، ایمانی و کاری کارگران نیستیم گفت: باید برای رشد فکری و معنوی و ارتقاء سطح معیشت خانواده کارگران برنامه داشت تا آنها نیز در جامعه شکوفا شوند.

آیت الله ناصری خاطرنشان کرد: از علمیت و معنویت کارگران غافل شده ایم و به خاطر همین از جامعه کارگری سوء استفاده می شود و هرگروه سیاسی یک استفاده ای از جریان کارگری می کند.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان این نکته که کارگرانی که ظرفیت رشد و ارتقاء را دارند باید محیط کاری به گونه ای باشد که آنها بتوانند کارآفرین و کارفرما شوند، گفت: در بالا بردن فکر و اندیشه و علم کارگران باید برنامه داشته باشید و اگر در این زمینه سیاستگذاری مناسبی صورت گیرد قطعا کارگران ایرانی بسیار خلاق، خوش فکر بوده و قادر به تولید دانش و ساخت تجهیزات در زمینه کاری خود هستند.

گفتنی است در این مراسم محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد برنامه های هفته کارگر استان را تشریح کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه