English

مهدی دوستی:

درمانگاه فرهنگیان بندرعباس با امکانات کامل تجهیز شد

با پیگیری استاندار هرمزگان، درمانگاه فرهنگیان بندرعباس که امکاناتی برای ارائه خدمات مناسب درمانی به خانواده بزرگ فرهنگیان استان نداشت با جدیدترین امکانات، تجهیز شد.

درمانگاه فرهنگیان بندرعباس با امکانات کامل تجهیز شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در حاشیه بازدید از درمانگاه فرهنگیان بندرعباس اظهار داشت: این درمانگاه با مشکلات عدیده‌ای مواجه بود و از آبان ماه کار بازسازی و تجهیز این درمانگاه آغاز شد و خوشبختانه در روزهای گذشته تجهیزات مورد نیاز برای این درمانگاه به استان رسید.
دوستی بیان داشت: امروز این درمانگاه به تجهیزات مورد نیاز در بخش های بینایی سنجی و چشم پزشکی، شنوایی سنجی، دندان پزشکی، اکو، سونوگرافی، فیزیوتراپی، دستگاه تصویربرداری از دندان، قلب و عروق، گوش و حلق و بینی، زنان و زایمان، کودکان و سایر موارد عمومی و تخصصی مجهز شده است. به درمانگاه مجهز شده است.
وی گفت: برای تجهیز این درمانگاه اعتبار قابل توجهی تخصیص یافت و خوشبختانه در حال حاضر شاهدیم که این فضای درمانی به فضایی در شان فرهنگیان استان تبدیل شده است.
بیشتر بخوانید:

ارتقا سطح خدمات درمانگاه فرهنگیان هرمزگان
وی در پایان افزود: جایگاه و نقش معلمان در توسعه استان نقشی بی بدیل است که می‌توانند با فعالیت مستمر و مفید خود نخبه پروری کرده و دانش آموز المپیادی موفق به استان تحویل دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه