English

رشد ۲۵ درصدی تحویل سوخت به پروازهای فارس

رئیس مرکز سوختگیری فرودگاه‌های فارس گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر سوخت هوایی به پرواز‌های داخلی و خارجی تحویل شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال حدود ۲۵ درصد رشد داشته است و هیچگونه مشکلی در موضوع تامین سوخت پروازها وجود ندارد.

رشد ۲۵ درصدی تحویل سوخت به پروازهای فارس

به گزارش خبرگزاری موج فارس، عبدالخالق خورنگاه، رئیس مرکز سوختگیری فرودگاه های فارس خبر داد: تامین وتوزیع سوخت هوایی با بهترین کیفیت ومطابق با استاندارد‌های لازم را   از اولویت‌های مهم مرکز سوختگیری هواپیمایی استان برشمرد و افزود از ابتدای سال تاکنون سوخت مورد نیاز ۴۶۰۰ پرواز بموقع تحویل شده و با افزایش ۳۰ درصدی پرواز‌ها درسال جاری بطور متوسط روزانه ۱۸۰ هزارلیتر سوخت هوایی در سطح استان تامین وتوزیع گردیده است.

وی  اظهار داشت: با توجه به بازگشت حجاج از سرزمین وحی تا کنون حدود ۴۰۰ هزار لیترسوخت هوایی به تعداد ۱۲ پرواز حجاج اختصاص یافته واین روند تا پایان پرواز‌ها ادامه خواهد داشت.

این مقام مسئول تصریح کرد با فرارسیدن ماه محرم و افزایش تقاضای مسافرت‌های هوایی به عتبات عالیات، برنامه ریزی برای سوخت رسانی به این پرواز‌ها به ویژه به مقصد نجف اشرف انجام ومشکلی در این خصوص وجود ندارد.

او یادآور شد: در حال  حاضر چهار مرکز سوختگیری هواپیمایی در شهر‌های شیراز، لار، لامرد و جهرم فعال و ذخیره سازی مناسب سوخت با توجه به استاندارد‌های لازم انجام ومشکلی در تامین سوخت مورد نیاز پرواز‌های داخلی وخارجی وجود ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه