English

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا مازندران خبر داد؛

بهره برداری از پروژه آبرسانی سنگر - کفرات نکا با بهره مندی ۱۰۲ خانوار روستایی

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا مازندران گفت: با اتمام عملیات پروژه آبرسانی سنگر- کفرات در شهرستان نکاء ۱۰۲ خانوار این دو روستا از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار به زودی بهره مند می شوند.

بهره برداری از پروژه آبرسانی سنگر - کفرات نکا با بهره مندی 102 خانوار روستایی

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حمید رضا خدابخش پور با اعلام این خبر اظهار داشت: برای بهره بردای از این پروژه، عملیاتی شامل بهسازی یک دهنه چشمه، احداث دو باب مخزن ذخیره ۵۰ متر مکعبی، تجهیز ۲ واحد ایستگاه پمپاژ، لوله گذاری خط انتقال به طول ۵.۳ کیلومتر و یک کیلومتر لوله گذاری شبکه توزیع اجرا شده است.

وی ادامه داد: اعتبار صرف شده برای بهره برداری از این پروژه ۳۰ میلیارد ریال بوده است.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا مازندران با اشاره به اصلاح شبکه توزیع آب شرب روستای ملیج گاله به دلیل فرسودگی شبکه قدیم و پرت بالای آب آشامیدنی گفت: با توجه به تراکم بالای شکستگی ها، فرسودگی شدید شبکه قدیم و پرت زیاد آب در این روستا عملیات اصلاح شبکه توزیع به طول ۲۶۵ متر، نصب و اصلاح مجدد انشعاب به تعداد ۲۴ فقره و نیز ۷ مورد اتصال به کوچه ها با مشارکت شورای اسلامی و دهیاری اجرا شده است.

وی افزود: برای اجرای این پروژه ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار صرف شده که ۳۵۰ میلیون ریال توسط امور آب و فاضلاب شهرستان نکا و بقیه توسط شورای اسلامی و دهیاری روستا هزینه شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه