English

از سوی روابط عمومی و تبلیغات اعلام شد؛

برنامه هفتگی حرم مطهر بانوی کرامت از ۱۹ تا ۲۵ شهریور ۱۴۰۱

مراسم حرم مطهر هر روز با برنامه های نیایش صبحگاهی، مراسم سخنرانی قبل از اذان ظهر، مراسم سخنرانی و مداحی قبل از اذان مغرب و مراسم سخنرانی و مداحی بعد از نماز عشا دنبال خواهد شد.

برنامه هفتگی حرم مطهر بانوی کرامت از ۱۹ تا ۲۵ شهریور ۱۴۰۱

به گزارش خبرگزاری موج قم، برنامه هفتگی مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از ۱۹ تا ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ از سوی روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت اعلام شد.

بر اساس این گزارش مراسم حرم مطهر هر روز با برنامه های نیایش صبحگاهی، مراسم سخنرانی قبل از اذان ظهر، مراسم سخنرانی و مداحی قبل از اذان مغرب و مراسم سخنرانی و مداحی بعد از نماز عشا دنبال خواهد شد.

مراسم قبل از ظهر حرم مطهر بانوی کرامت شنبه تا دوشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حمیدرضا گودرزی، سه شنبه و چهارشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین احمد شعبانی و پنجشنبه و جمعه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علی سلیمانی برگزار می شود و جمعه قبل از اذان ظهر حمید رنجبر مداحی خواهد کرد.

مراسم قبل از مغرب حرم مطهر شنبه تا دوشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حاجی حیدری و با مداحی محسن قاسمی، جواد ابوالقاسمی و محمد مقدم، سه شنبه و چهارشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسین بنیادی و مداحی حسن پاکزمان و محمد رمضانی، پنجشنبه در قالب محفل انس با قرآن و جمعه با سخنرانی حجت الاسلام عباسی خراسانی و مداحی رسول محمدی برگزار می شود.

مراسم شب‌های حرم مطهر بانوی کرامت شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علی نظری منفرد و مداحی سیدعلی حسینی نژاد، دوشنبه تا پنجشنبه به مدت چهار شب با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسینی قمی و به ترتیب با مداحی مهدی حیدر زاده، یاسین شیخ زاده و علی مالکی نژاد و جمعه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رفیعی و مداحی سیدعلی حسینی نژاد و سیدجواد میرجعفری برگزار می شود.

در هفته پیش رو پنجشنبه از ساعت ۶ صبح قرائت زیارت عاشورا با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی و مداحی و قرائت دعای مسعود زمانی، پنجشنبه شب قرائت دعای کمیل با صدای علی مالکی نژاد و قرائت زیارت جامعه کبیره با صدای حجت الاسلام ناصر شهیدی و جمعه صبح دعای ندبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد و قرائت دعای حجت الاسلام حائری برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه