English

با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور صورت گرفت؛

دستگیری ۲۶ سارق و کشف ۵۳ فقره انواع سرقت در نجف آباد

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از دستگیری ۲۶ سارق و کشف ۵۳ فقره انواع سرقت در اجرای بیست و دومین طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور در این شهرستان خبر داد.

دستگیری 26 سارق و کشف 53 فقره انواع سرقت در نجف آباد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ میثم گوهری آرانی بیان داشت: با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف برخورد با سارقان و خرده فروشان مواد مخدر، مأموران موفق به شناسایی و دستگیری 26 سارق و کشف64 فقره انواع سرقت، دستگیری 6خرده فروش مواد مخدر و کشف 2 کیلو انواع مواد مخدر و جمع آوری و معرفی 52 معتاد متجاهر به مراکز ترک اعتیاد شدند.

وی تصریح کرد: کشف 2 قبضه سلاح جنگی ، 3 قبضه سلاح شکاری غیر مجاز ، تعدادی فشنگ و دستگیری 5 متهم در این رابطه  همچنین کشف 2 دستگاه خودرو و 6 دستگاه موتور سیکلت سرقتی و مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه دیگر از مخفیگاه سارقان دستگیر شده از دیگر نتایج اجرای این طرح بود.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند از همکاری مردم با پلیس درراستای اجرای موفقیت آمیز مأموریت ها تشکر و از شهروندان خواست تا هرگونه اخبار مرتبط با وقوع جرایم و موارد مشکوک را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی110 اطلاع دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه