English

محمود امانی:

فرودگاه مشهد بیش از ۴۵ هزار پرواز اربعین داشته است

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی بیان کرد: در بازه زمانی ۱۲ تا ۲۶ شهریور ماه ۴۵ هزار ۳۰۵ زائر با ۳۰۵ پرواز از فرودگاه مشهد برای سفر اربعین اعزام شدند.

فرودگاه مشهد بیش از ۴۵ هزار پرواز اربعین داشته است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمود امانی مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: در بازه زمانی ۱۲ تا ۲۶ شهریور ماه ۴۵ هزار ۳۰۵ زائر با  ۳۰۵ پرواز از فرودگاه مشهد برای سفر اربعین اعزام شدند.

امانی در ادامه این خبر اضافه کرد: در این مدت ۲۷ هزار و ۶۰۰ زائر با ۱۹۳ پرواز داخلی به شهر‌های آبادان، اهواز، ایلام و کرمانشاه و ۱۷ هزار و ۷۰۵ زائر با ۱۱۲ پرواز خارجی به شهر‌های نجف و بغداد اعزام شدند.

وی متذکر شد: فرودگاه مشهد هم اکنون آماده خدمت‌رسانی به زائران دهه پایانی صفر است و افزایش فضای توقفگاهی خودرو، افزایش سرویس‌های بهداشتی و تجهیز نمازخانه‌ها، بهسازی چرخ دستی‌ها، زیباسازی محیطی و نصب بنر‌های راهنمای زائران از جمله اقدامات صورت گرفته است.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی همچنین با ایجاد موکبی در این فرودگاه تصریح کرد: در محوطه ترمینال پرواز‌های داخلی نیز یک موکب برای استقبال از زائران داخلی و خارجی ایجاد می‌شود.

امانی اظهار کرد: پرواز‌های دهه آخر صفر امسال از امروز ۲۷ شهریور تا پنجم مهر ماه و پرواز‌های برگشت از پنجم مهر انجام می‌شود و فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد با گستره ۵۴۰ هکتاری، پس از مهرآباد تهران دومین فرودگاه پرترافیک کشور است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه