English

به مناسبت هفته بسیج؛

مسابقه «ایستاده‌ایم همه برای ایران» در پایگاه معصومیه برگزار می‌شود

همزمان با هفته بسیج مسابقه «ایستاده‌ایم همه برای ایران» در پایگاه معصومیه حوزه حضرت آسیه(س) برگزار می‌شود.

مسابقه «ایستاده‌ایم همه برای ایران» در پایگاه معصومیه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج قم، مسابقه «ایستاده‌ایم همه برای ایران» به همت شعبه فاوا و فضای مجازی پایگاه معصومیه همزمان با هفته بسیج در صفحه مجازی محبان الزهرا (س) متعلق به پایگاه معصومیه حوزه حضرت آسیه(س) اجرا می‌شود.

خانم صادقی مسئول فاوا و فضای مجازی پایگاه در رابطه با این مسابقه گفت: از آن جایی که هفته بسیج مقارن شده است با حضور دلیر مردان بسیجی در صحنه حفظ امنیت کشور و شهادت پرافتخار و مظلومانه آنها، برآن شدیم مسابقه ایستاده ایم همه برای ایران را با توجه به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب که فرمودند امید مهم ترین ابزار پیشرفت است و دشمن از همه توان دارد استفاده می کند برای القای ناامیدی، اجرایی کنیم تا امید و پیشرفت و اتحاد ملت ایران را در بستر فضای مجازی به رخ دشمنان بکشیم.

وی در ادامه افزود: خواهران علاقمند برای شرکت در این مسابقه می‌توانند آثار تولیدی خود را با موضوع‌های شهادت بسیجیان، خدمات مجاهدانه بسیجیان و حمایت از تیم ملی فوتبال در قالب عکس نوشته، دلنوشته، نقاشی و دوبیتی را به آیدی Rayeheyas313@ در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

گفتنی است این مسابقه به مدت زمان یک هفته در کانال محبان الزهرا (س) برگزار می‌شود و سپس به قید قرعه هدایایی به برندگان اهدا خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه