English

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین؛

پیگیری مطالبات رانندگان حمل و نقل عمومی شهر قزوین در دستور کار شورا و شهرداری است

حسین صلح جو گفت :اگر حوزه حمل و نقل در شهر ارتقا یابد و مطالبات رانندگان پیگیری شود رضایتمندی عموم مردم را به دنبال خواهد داشت.

پیگیری مطالبات رانندگان حمل و نقل عمومی شهر قزوین در دستور کار شورا و شهرداری است

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، حسین صلح جو رییس کمیسیون خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین ضمن تبریک به مناسبت هفته حمل و نقل اظهار کرد؛ بی تردید نقش بی بدیل حمل و نقل در توسعه و بالندگی اقتصادی، صنعتی و تولیدی کشور مرهون دستان توانمند فعالان این عرصه است و بی شک در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نبوده اند و کار آمدی آنان در این عرصه همواره مورد اذعان همگان و موجب رفاه عمومی است.

وی با بیان اینکه زحمتکشان حوزه حمل و نقل جایگاه ویژه ای در جامعه دارند ادامه داد؛اگر این حوزه در شهر ارتقا یابد و مطالبات رانندگان پیگیری شود رضایتمندی عموم مردم را به دنبال خواهد داشت. 

صلح جو خاطر نشان کرد:ارتقای ناوگان اتوبوسرانی و ورود اتوبوس های جدید به ناوگان در دستور کار مدیریت شهری و شورا قرار دارد و به دنبال حل مشکلات این حوزه هستیم.

رییس کمیسیون خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین همچنین خواستار بروز رسانی دوربینهای ثبت تخلفات شهری شد و گفت: به منظور کاهش تخلفات و افزایش ایمنی شهروندان باید به روز رسانی دوربینهای ثبت تخلفات و تجهیزات ترافیکی مورد توجه قرار گیرد.

وی بر لزوم همکاری سایر نهادهای مربوطه در حوزه ساماندهی ترافیک تاکید نمود و گفت:در این حوزه باید سایر  دستگاه های مربوطه نیز پای کار باشند.

به گفته صلح جو احداث کمربندی در شهر قزوین و تکمیل کمربندی آیت اله باریک بین و اتصال آن به پل امام رضا (ع )منجر به کاهش ترافیک، سهولت تردد شهروندان و کاهش آلودگی محیط زیست خواهد شد و امیدواریم که این پروژه ها تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه