English

مدیرکل میراث‌فرهنگی مازندران:

موفقیت خانواده به نقش‌آفرینی بانوان گره خورده است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت: موفقیت خانواده به نقش‌آفرینی بانوان در خانواده گره خورده است.

موفقیت خانواده به نقش‌آفرینی بانوان گره خورده است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، صادق برزگر مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران در آیین گرامیداشت روز زن و مقام مادر که با حضور مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری مازندران در سالن اجتماعات این اداره‌کل برگزار شد، با اشاره به اشتغال ۱۰۸ بانو از میان ۴۰۸ نیروی انسانی شاغل در اداره‌کل مازندران اظهار داشت: حضور فعال این تعداد نیروی انسانی زن در فعالیت‌های ستادی نشانگر نگاه ویژه به بانوان در اداره‌کل گردشگری مازندران است.

وی با اشاره به اینکه بانوان جامعه ما نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند و در واقع موفقیت خانواده به نقش آفرینی بانوان در هر خانواده گره خورده است ادامه داد: باید به سلامت جسمانی و روانی بانوان در جامعه توجه شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران در این جلسه با اشاره به اهمیت بحث خانه و خانواده گفت: تنها کسی که عشق را به خانواده می‌آورد، مادران هستند که در کنار مسئولیت در محل کار، رسالت مادری را برعهده دارند چرا که باید فرزندان را یک فرد مفید به جامعه تحویل دهند تا جامعه موفق داشته باشیم.

سمیه قاسمی طوسی با اشاره به مبحث کرامت بانوان به دلیل نبود قانون در بحث منع خشونت علیه زنان تصریح کرد: طی صحبت‌ها و رایزنی‌ها با نماینده‌گان مجلس این موضوع را پیگیری می‌کنیم تا این مهم در صحن مجلس مطرح شود و به نتیجه برسد.

وی در حوزه زنان با اشاره به مقوله نمایشگاه‌ها که یکی از حوزه‌های کاری مرتبط با اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی محسوب می‌شود؛ گفت: با توجه به حضور قابل توجه هنرمندان زن در حوزه صنایع‌دستی باید با ایجاد نمایشگاه‌ها زمینه رونق اقتصادی بانوان این مجموعه فراهم شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران تأکید کرد: توجه مدیران به بانوان در دستگاه و ایجاد فرصت‌های مناسب برای ارتقای شغلی آنان می‌تواند ضمن ارتقاء سطح مدیریتی مجموعه در بهبود معیشت بانوان نقش بسزایی داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه