English

مدیر جهاد کشاورزی جویبار خبر داد؛

افتتاح سه پروژه کشاورزی با اعتبار ۳۰۰ میلیاردی در جویبار

مدیر جهاد کشاورزی جویبار گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه فجر سه پروژه کشاورزی در این شهرستان افتتاح می شود.

افتتاح سه پروژه کشاورزی با اعتبار 300 میلیاردی در جویبار

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، محمدمهدی عباس زاده مدیر جهاد کشاورزی جویبار اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت ایام اله دهه مبارک فجر سه پروژه کشاورزی در شهرستان جویبار افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: این پروژه ها شامل ۲ طرح بسته بندی برنج (سورتینگ) و یک طرح زهکشی زیرزمینی لاریم به طول ۲۰ کیلومتر است که با اعتبار ۲۹۹ میلیارد و ۹۸۸ میلیون ریال افتتاح خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جویبار با اشاره به اینکه پروژه زهکشی زیرزمینی به عنوان یکی از طرح‌های قابل افتتاح جهاد کشاورزی این شهرستان در این ایام است، تصریح کرد: عملیات اجرایی این طرح در سال ۱۳۹۹ با حجم کار ۲۰ کیلومتر و با اعتبار ۴۹ میلیارد و ۹۸۸ میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی روستای لاریم شروع شد.

وی افزود: دو طرح بسته بندی برنج (سورتینگ) از دیگر طرح های قابل افتتاح دهه فجر است که با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جویبار گفت: یک طرح بسته بندی با ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل آورده متقاضی و اشتغالزایی برای ۴ نفر به طور مستقیم در روستای آستانه این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.

وی بیان داشت: یک طرح بسته بندی دیگر نیز با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال با اشتغال ۵ نفر بطور مستقیم در روستای سروکلا این شهرستان در دهه فجر بهره برداری می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه