English

حضور ۱۱ اثر از استان ایلام در نمایشگاه بین المللی الف تا

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام از حضور ۱۱ اثر از این استان در نمایشگاه بین المللی "الف تا" خبر داد.

حضور ۱۱ اثر از استان ایلام در نمایشگاه بین المللی الف تا

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، علی درویشی مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در بازدید از غرفه استان در نمایشگاه بین المللی "الف تا" که در تهران برگزار می شود، اظهار داشت: از استان ایلام در حوزه فنی ۱۶ اثر به مرحله کشوری رویداد "الف تا" راه یافته‌اند که از این تعداد ۱۱ اثر برای حضور در نمایشگاه بین المللی با حضور ۱۱ کشور خارجی پذیرفته شده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: این ۱۱ اثر در چهار بخش تولیدات کشاورزی، هنری، صنعت و خدمات در این نمایشگاه حضور دارند که در بخش تولیدات کشاورزی ۴ اثر شامل تولید زعفران، تولید گلاب، قارچ و تولید نهال و گل از استان ایلام پذیرفته شده‌اند.

 درویشی ادامه داد: همچنین در بخش هنری، تولیدات محصولات چرمی شامل کیف و... طلا و جواهر و تابلو های هنری در رشته نقاشی در نمایشگاه حضور دارند. در بخش خدمات نیز سه اثر شامل ساخت نرم‌افزار تربیت کودک، تولید نرم‌افزار فروشگاهی و تولید مبلمان بتنی حضور دارند.

درویشی اضافه کرد: در بخش صنعت یک اثر که ساخت دستگاه شبیه ساز و تست پمپ بنزین است به نمایشگاه بین المللی راه یافته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در پایان گفت: در بین معلمانی که طرح‌های علمی و پژوهشی خود را به رویداد "الف تا" ارسال کرده‌اند سه اثر از معلمان استان ایلام به عنوان برگزیده کشوری معرفی شدند که از این تعداد دو اثر از خانم‌ها فریده آذرپیرا و خدیجه بادپا در مقطع متوسطه و یک اثر مربوط به خانم فاطمه آویش در مقطع ابتدایی بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه