English

مدیرکل بهزیستی کردستان؛

افزایش سه برابری تسهیلات اشتغال مددجویان بهزیستی کردستان

مدیرکل بهزیستی کردستان گفت: بحث اشتغال جامعه هدف زیرپوشش بهزیستی از اولویت های این نهاد است و در این راستا تسهیلات اشتغال جامعه هدف استان سال گذشته سه برابر افزایش یافت.

افزایش سه برابری تسهیلات اشتغال مددجویان بهزیستی کردستان

به گزارش خبرگزاری موج کردستان؛ حسین رسولی مدیرکل بهزیستی کردستان در جشن ویژه جامعه هدف بهزیستی، کارکنان و بازنشستگان این نهاد در مجتمع فرهنگی، هنری فجر سنندج اظهار کرد: پرداخت تسهیلات اشتغال و توانمندسازی مددجویان زیرپوشش این نهاد یکی از اقدامات و رویکردهای سازمان بهزیستی است و بر این اساس سال گذشته پرداخت تسهیلات اشتغال مددجویان نسبت به سال ۱۴۰۰ در استان با افزایش سه برابری روبرو شد.

وی با اشاره به ایجاد اشتغال برای سه هزار و ۶۰۰ نفر و تحقق ۱۰۲ درصدی برنامه‌های اشتغالزایی جامعه هدف استان، گفت: پرداخت تسهیلات به مددجویان زیرپوشش این نهاد به صورت خویش فرمایی و کارفرمایی است به گونه ای که در بخش خویش فرمایی، تسهیلات به خود مددجو و فرد واجد شرایط پرداخت می شود.

مدیرکل بهزیستی کردستان ادامه داد: در بخش کارفرمایی نیز هر کارفرمایی بتواند یکی از اعضای جامعه هدف را در کارگاه خود بکارگیری کند بهزیستی می تواند تسهیلات را در اختیار کارفرما قرار دهد، ضمن اینکه حق بیمه تامین اجتماعی نیز به کارفرما پرداخت می شود.

از ۲۴ تا ۳۰ تیرماه با عنوان هفته بهزیستی نامگذاری شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه