English

رئیس سازمان برنامه و بودجه :

تخصیص بودجه به گروه‌های جهادی غیرقانونی است

رئیس سازمان برنامه و بودجه در پاسخ به شبهه سخنگوی یک کاندیدای ریاست جمهوری اعلام کرد،‌ طبق قانون، تخصیص بودجه برای گروه‌های جهادی غیر قانونی است.

تخصیص بودجه به گروه‌های جهادی غیرقانونی است
به گزارش خبرگزاری موج

، سخنگوی یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری در صفحه شخصی خود خطاب به مخبر معاون اول رئیس جمهور مدعی شده بود که 100 میلیارد تومان برای گروه‌های جهادی روستایی هزینه شده است،‌ اما داود منظر رئیس سازمان برنامه و بودجه در پاسخ به در خواست کریمی معاون اداری مالی نهاد ریاست جمهوری، نوشته است،‌ تا کنون درآمدی از محل جدول 12 قانون بودجه 1403 وصول درآمد اختصاصی انجام نشده و قابل اختصاص نیست.

در این زمینه حسن چنارانی مدیر تلفیق بودجه سازمان برنامه در صفحه شخصی خود در فضای مجازی ایکس نوشت: «همواره درخواست‌های زیادی از سوی دستگاه‌های اجرایی به سازمان برنامه واصل می‌شود و پس از کار کارشناسی، برخی تایید و با برخی مخالفت یا با اصلاحاتی انجام می شود‌. سازمان(برنامه) مجری قانون بودجه است و براساس قوانین و مقررات پاسخ دستگاهها را می‌دهد.»

بر اساس نامه‌ای که چنارانی منتشر کرده،‌ داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در پاسخ به در خواست کریمی معاون اداری مالی نهاد ریاست جمهوری نوشته،‌ تا کنون درآمدی از محل حدول 12 قانون بودجه 1403 وصول درآمد اختصاصی انجام نشده و قابل اختصاص نیست.

منظور همچنین در این نامه نوشته است،‌ با عنایت به ماهیت اعتباری جدول 7 قانون بودجه 1403،‌ پرداخت هرگونه کمک از محل اعتبارات معاونت توسعه روستایی و محرومیت زادیی به گروههای جهادی یا عناوین مشابه، غیر قانونی است و پیش‌بینی کمک در موافقتنامه مربوط امکان پذیر نیست.

این نامه در واکنش به ادعای سیده حمیده زرآبادی سخنگوی ستاد یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری نوشته شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه