English

ایمیدرو در ۱۲ استان کشور ۲۱ پروژه راهسازی و برق رسانی اجرا می‌کند

ایمیدرو 21 پروژه راهسازی و برق رسانی در 12 استان در حال اجرا دارد که این طرح ها با هدف ایجاد زمینه برای تقویت تولید و اشتغال در بخش خصوصی، اجرایی شده اند.

ایمیدرو در 12 استان کشور 21 پروژه راهسازی و برق رسانی اجرا می‌کند
به گزارش خبرگزاری موج

​، این برنامه از سوی "طرح ایجاد زیربناهای لازم در معادن بزرگ و مناطق معدنی" تحت مدیریت ایمیدرو انجام می شود به طوری که طول پروژه های بخش راه سازی 199 کیلومتر و و طول مسیر برق رسانی 149 کیلومتر است.

اعتبار اختصاص داده شده ایمیدرو در بخش راهسازی بالغ بر 14486 میلیارد ریال و در بخش برق رسانی 679 میلیارد ریال است.

این پروژه ها در استان های سمنان،کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، مازندران، فارس، یزد، آذربایجان غربی، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، لرستان و زنجان قرار دارد.

از جمله پروژه های راهسازی می توان به راه گلیران، راه خرامه-نی ریز، طراحی و بهسازی محور دستوران-منیدر، احداث راه دسترسی محور شهرستان- گاگش و احداث راه دسترسی به معادن خاک رس کوار اشاره کرد.

از سوی دیگر اجرای پروژه های برق معادن "زغال سنگ طبس"، "شاقز"، "باباحیدر"، "غنی آباد" و "چرام و معدن آهک جنوب ماغر" نیز جزو برنامه های ایمیدرو قرار دارد.

تامین زیرساخت بخش معدن و صنایع معدنی، ایجاد ارزش افزوده، حمایت از سرمایه گذاران داخلی، محرومیت زدایی، اشتغالزایی و تقویت اقتصاد مناطق کم برخوردار از اهداف توسعه ای ایمیدرو در بخش زیربناها است.

طرح ایجاد زیربناهای لازم در معادن بزرگ و مناطق معدنی کشور(زیرمجموعه ایمیدرو)، راهبری اجرای این پروژه ها را بر عهده دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه