English

کاهش ۸۰ درصدی مسافران در فرودگاه امام خمینی به علت تحریم های اعمال شده بر ایرلاین ها

رئیس هیات مدیره جایگاه تشریفات اختصاصی فرودگاه امام خمینی گفت : ۸۰ درصد مسافران در سال جاری با توجه به تحریم های اعمال شده بر ایرلاین های داخلی کاهش یافته است.

کاهش 80 درصدی مسافران در فرودگاه امام خمینی به علت تحریم های اعمال شده بر ایرلاین ها
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج

، حامد احتسابی رئیس هیات مدیره جایگاه تشریفات اختصاصی فرودگاه امام خمینی، در آیین اختتامیه و اهدا جوایز مسابقه طراحی این جایگاه، اظهار داشت: دلزدگی مسافران فرودگاه امام خمینی ناشی از شرایط نامناسب دیداری و شنیداری بود که ما با حفظ شان کشورمان، توانستیم این شرایط را بهبود بخشیم.

وی افزود: ما در تلاش هستیم تا اشکالات موجود در جایگاه تشریفات اختصاصی را جبران کنیم و محیطی آرام و مناسب برای مسافران فراهم آوریم. 

احتسابی به تأثیر تحریم‌ها بر صنعت هواپیمایی اشاره کرد و گفت: تحریم‌ها باعث شده‌اند که بسیاری از ایرلاین‌ها داخلی و خارجی تحت تأثیر قرار بگیرند و مسافران نتوانند به‌طور مستقیم به اروپا سفر کنند. در حال حاضر، ۸۰ درصد کاهش مسافر نسبت به سال گذشته را شاهد هستیم.

وی ادامه داد: با توجه به عدم حضور  برخی ایرلاین‌ها در ایران، تعداد مسافران در جایگاه تشریفات اختصاصی به شدت کاهش یافته است. در تابستان سال جاری، روزانه ۱۵۰۰ نفر مراجعه‌کننده به جایگاه تشریفات اختصاصی فرودگاه امام خمینی داشتیم.

رئیس هیات مدیره جایگاه تشریفات اختصاصی فرودگاه امام خمینی به اجرای طرح المان طراحی شده توسط معماران اشاره کرد و گفت:الزامات قانونی برای اجرای طرح به سرمایه‌گذاری ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیارد تومان نیاز دارد امیدوارم مسوولان تامین اعتبار کرده و بزودی طرح اجرا شود. 

در ادامه، مجید باقری، مدیر عامل جایگاه تشریفات اختصاصی فرودگاه امام خمینی، گفت: جایگاه تشریفات اختصاصی فرودگاه امام خمینی توانسته به مسافران خدمات مناسبی ارائه دهد. این طرح ملی با همکاری طراحان به سرانجام رسیده است. در تلاش هستیم تا بهترین مکان را در کشور با استانداردهای بین‌المللی طراحی و اجرا کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه