English

آشنایی با انواع مختلف پارتیشن اداری

در این مقاله با ما همراه باشید تا هرکدام از این پارتیشن های اداری را برای شما توضیح بدهیم.

آشنایی با انواع مختلف پارتیشن اداری

به گزارش خبرگزاری موج، یکی از بهترین کارها برای تفکیک فضاهای بزرگ به محیط های کوچک استفاده از پارتیشن است. استفاده از پارتیشن به دلیل زیبایی و تفکیک فضا و استفاده ی بهتر از محیط باعث شده است در بسیاری از شرکت ها از این پارتیشن اداری استفاده کنند. استفاده از پارتیشن اداری در شرکت ها علاوه بر زیبایی و استفاده بهتر از محیط باعث میشود حریم خصوصی برای کارکنان ایجاد شود و با آرامش و راحتی به کار خود میرسند. پارتیشن اداری انواع مختلفی دارد که شما میتوانید هر کدام از آن ها را انتخاب کنید. البته این نکته رو هم در نظر بگیرید که استفاده از  انواع  پارتیشن اداری بستگی به متراژی که میخواهید پارتیشن استفاده کنید دارد. پارتینش اداری تک جداره، پارتیشن اداری دوجداره، پارتیشن آلومینوم و... از جمله نوع های پارتیشن اداری هستند. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا هرکدام از این پارتیشن های اداری را برای شما توضیح بدهیم.

شماره تلفن های کارشناس فروش پارتیشن 

۰۹۱۲۸۹۰۰۳۹۴

۰۲۱۴۴۰۰۶۱۹۵

انواع پارتیشن

همان طور که گفتیم انواع پارتیشن داریم که در بسیاری از ادارات هر کدام از آن ها استفاده میشود انواع پارتیشن اداری عبارتند از:

پارتیشن اداری ام دی اف

این پارتیشن علاوه بر شیشه ی بکار رفته، چوب های ام دی اف هم بکار میرود که در بسیاری از ادارات  به دلیل سبکی ام دی اف محبوبیت زیادی پیدا کرده است. یکی از مزیت های پارتیشن اداری ام دی اف سبک بودن آن است و دارای طرح و رنگ های مختلفی است که باعث زیبایی در محیط های اداری میشود.  قیمت پارتیشن ام دی اف اداری  به دلیل اینکه میتواند با انواع پارتیشن های دیگر ترکیب شود نمیتوان قیمت ثابتی برای آن تعیین کرد. پارتیشن اداری آلومینیم، پارتیشن اداری تک جداره، پارتیشن اداری دو جداره از جمله پارتیشن هایی است که با ام دی اف میتواند ترکیب شود و زیبایی بینظیری به شما بدهد.

پارتیشن اداری آلومینیوم

این پارتیشن بیشتر در اداراتی که پرسر و صدا وشلوغ است استفاده میشود زیرا در این پارتیشن عایق صدا و نور وجود دارد که باعث میشود صدا کاهش پیدا کند این پارتیشن به دو صورت پارتیشن فریم لس و فریم دار نصب میشود. پارتیشن آلومینیوم به دلیل فریم های محکم، استحکام و مقاومت بالایی نسبت به نوع های دیگر پارتیشن اداری دارد برای همین محبوبیت زیادی در بین شرکت ها پیدا کرده است.  شما میتوانید در این پارتیشن از پرده های کرکره ای و همین طور از شیشه های مات، رنگی و... استفاده کنید که علاوه بر زیبایی که  به دفتر کار شما میدهد، حریم خصوصی برای کارکنان شما ایجاد میکند.

پارتیشن اداری شیشه ای

این پارتیشن نوع ساده پارتیشن های اداری است که هم میتواند به صورت تمام شیشه و هم به صورت ترکیب با پارتیشن های دیگر استفاده شود به همین دلیل پارتیشن شیشه ای علاوه بر زیبایی میتواند با نوع های دیگر ترکیب شود هم دارد تا زیبایی زیادی به محیط شما بدهد. دراین پارتیشن شما میتوانید از پرده های کرکره ای و از شیشه های مات و رنگی و... میتوان استفاده کرد. میتوانید برای مشاهده نمونه کارهای پارتیشن شیشه ای به وب سایت پارتیشن شیشه ای پادیز مراجعه کنید.

پارتیشن اداری  تک جداره

 

پارتیشن

 

بسیاری از اداره ها وجود دارند که محیط آن ها کوچک است و فکر میکنند نمیتوانند از پارتیشن ها استفاده کنند. پارتیشن اداری تک جداره جزو نوع هایی از پارتیشن هایی اداری است که علاوه بر استفاده از محیط های بزرگ میتواند در محیط های کوچک هم استفاده میشود. پارتیشن اداری تک جداره دارای 4 نوع است که هر کدام از آن ها بستگی به متراژ شما دارد. این 4 نوع عبارتند از:

  1. پارتیشن اداری تک جداره شیش میل
  2. پارتیشن اداری تک جداره ۱۶ میل ام دی اف
  3. پارتیشن اداری تک جداره آلومینیوم
  4. پارتیشن اداری تک جداره شیشه ای

پارتیشن اداری دوجداره

استفاده از پارتیشن اداری دوجداره باعث میشود که یک فضای بزرگ را به محیط های کوچک تقسیم میکند. در ساختار پارتیشن های دوجداره دو  عدد شیشه ای به فاصله ی کمی نزدیک هم قرار دارند و عرض پروفیل  این پارتیشن ها نسبت به نوع های دیگر پارتیشن بیشتر است به همین دلیل باعث میشود محکم تر شود و در بین این دو شیشه میتوانید از پرده های کرکره ای استفاده کنید.

مزایای استفاده از پارتیشن اداری

استفاده از پارتیشن اداری مزایایی دارد که شامل:

  • تقسیم بندی فضاها
  • استفاده بیشتر از محیط
  • حریم خصوصی برای کارکنان
  • زیبایی بسیار
  • استفاده از انواع مختلف پارتیشن اداری
  • عایق صدا
  • روشنایی بیشتر
  • صرفه جویی در هزینه
  • تعامل با محیط کارکنان

 پارتیشن اداری شرکت پارتیشن پادیز

 

پارتیشن1

 

یکی از شرکت های معتبر در زمینه ی پارتیشن اداری که دارای 15 سال سابقه است شرکت پارتیشن پادیز است. به دلیل استفاده از شیشه در پارتیشن اداری باعث میشود در هنگام نصب از افراد متخصص کمک بگیرید برای همین شما میتوانید از شرکت پارتیشن پادیز که دارای افراد متخصص و با تجربه هست کمک بگیرید و با آن ها تماس بگیرید. شما میتوانید برای خرید انواع پارتیشن که در بالا همه ی آن ها ذکر شد با شرکت پارتیشن پادیز  تماس بگیرید.

شماره تلفن های کارشناس فروش پارتیشن 

09128900394

02144006195

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه