English

تلویزیون فرانسه: پوتین و ماکرون فقط در باره مبارزه با تررویسم به توافق رسیدند

سرویس بین الملل- روسای جمهور روسیه و فرانسه در مذاکرات دیروز دوشنبه خود فقط در باره مبارزه با تروریسم به توافق رسیدند.

تلویزیون فرانسه: پوتین و ماکرون فقط در باره مبارزه با تررویسم به توافق رسیدند

به گزارش خبرنگار حوزه بین الملل خبرگزاری موج به نقل از تلویزیون فرانسه، در دیدار ولادیمیر پوتین و امانوئل ماکرون  پیشرفتی در خصوص سوریه و اوکراین دیده نشد.

این شبکه افزود: در نشست امروز امانوئل ماکرون و پوتین در کاخ ورسای درباره مسائل مهم از جمله سوریه و اوکراین بحث و گفت وگو شد اما بعید به نظر می رسد دو مقام بتوانند به موضعی مشترک در این زمینه ها دست یابند. تنها نقطه مشترکی که این نشست می تواند داشته باشد، رسیدن به تفاهمی برای مبارزه با تروریسم است. 

ویرژینی هرتز کارشناس مسائل بین المللی در این باره که انتخاب کاخ ورسای به جای کاخ الیزه برای مراسم استقبال از پوتین گفت: رئیس جمهور روسیه فردی مستبد است که بطور فزاینده ای آزادی های اجتماعی و مطبوعات را در کشور محدود کرده است. بسیاری از فرانسوی ها اکنون این سئوال را از خود می کنند که آیا وی می خواهد چاپلوسی پوتین را کند؟ 

وی ادامه داد: انتخاب کاخ ورسای به جای کاخ الیزه اقدامی بسیار زیرکانه از جانب ماکرون بوده است. این انتخاب جنبه نمادین دارد چرا که در این مکان بود که پیر لوگران در سال ۱۷۱۷ روابط میان فرانسه و روسیه را برقرار کرد. در واقع لوگران روسیه را از انزوا خارج کرد و موجب شد این کشور به غرب و اروپا راه یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه