English

روزنامه نشنال:

سفر وزیر خارجه فرانسه به امارات با هدف حل بحران کشورهای عربی است

روزنامه نشنال امارات چاپ ابوظبی با اشاره به سفر 'ژان ایوز لو دریان' وزیر امور خارجه فرانسه به این کشور نوشت: این سفر با هدف تلاش برای حل بحران میان کشورهای عربی برنامه ریزی شده است.

سفر وزیر خارجه فرانسه به امارات با هدف حل بحران کشورهای عربی است

به گزارش خبرگزاری موج، روزنامه نشنال امارات در گزارش خود افزود:&#۳۹;ژان ایوز لو دریان&#۳۹; وزیر امور خارجه فرانسه در حالی مورد استقبال مقامات امارات قرار می گیرد که تنش ها میان کشورهای عربی رو به افزایش است.

این روزنامه در ادامه با مهم توصیف کردن سفر امروز &#۳۹;ژان ایوز لو دریان&#۳۹; وزیر امورخارجه فرانسه و هیات همراه به ابوظبی، این سفر را نشانه حسن نیت پاریس برای حل و فصل این بحران دانست.

درحالی که روابط کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس در بالاترین سطح از تنش قرار دارد، &#۳۹;ژان ایوز لو دریان&#۳۹; وزیرامورخارجه فرانسه برای دیدار و رایزنی با سران کویت ساعاتی دیگر وارد این کشور خواهد شد.

وزیرخارجه فرانسه در سفر خود به چهار کشور عربی (عربستان، قطر، کویت و امارات) تلاش می کند تا سطح تنش ها در روابط کشورهای عربی را کاهش دهد. 

لو دریان پنجمین مسوول بین المللی است که در روزهای اخیر برای بررسی بحران سعودی- قطر وارد منطقه شده است و پیش از او نیز زیگمار گابریل وزیرخارجه آلمان، جفری فلتمن معاون دبیرکل سازمان ملل متحد و بوریس جانسون وزیر خارجه انگلیس و رکس تیلرسون وزیرخارجه آمریکا به منطقه سفر کرده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه