English

وزیر امور خارجه ایرلند محاصره در نوار غزه را محکوم کرد

وزیر امور خارجه ایرلند محاصره در نوار غزه را محکوم کرد و تصمیم ارتش رژیم صهیونیستی برای انتقال کل جمعیت غیرنظامیان غزه از شمال به جنوب را «بسیار خطرناک» و «غیرممکن» خواند.

وزیر امور خارجه ایرلند محاصره در نوار غزه را محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری موج، «مایکل مارتین» وزیر امور خارجه ایرلند با صدور بیانیه‌ای درخصوص وضعیت کنونی در غزه گفت: تصمیم ارتش اسرائیل برای جابجایی غیرنظامیان در شمال نوار غزه به سمت جنوب برای امنیت خودشان عمیقا خطرناک است و اجرای چنین طرحی غیرممکن می‌باشد.

وی افزود: من نسبت به افزایش خشونت‌ها و تلفات در کرانه باختری از جمله خشونت فزاینده شهرک‌نشین‌ها و آوارگی جوامع فلسطینی عمیقا نگران هستم.

وزیر خارجه ایرلند در پایان گفت: طبق قوانین بین‌المللی، اسرائیل حق دفاع از خود را در برابر حملات دارد اما این باید براساس پارامترهایی از قوانین بشردوستانه بین‌المللی رخ دهد.

در حالی عملیات « طوفان الاقصی » وارد نهمین روز خود شده که اشغالگران بمباران تمام مناطق نوار غزه را تشدید کرده و پس از درخواست تخلیه مناطق در شمال نوار غزه، درخواست تخلیه بیمارستان‌ها را داده‌اند؛ اقدامی که نشان دهنده فاجعه انسانی و بهداشتی در غزه بوده و بخش بهداشت فلسطین نمی‌تواند آن را تحمل کند.

حملات رژیم صهیونیستی به مناطق پرجمعیت نوار غزه درحالی همچنان ادامه دارد که تعداد قربانیان به ۲۳۲۹ شهید و ۹۰۲۴ مجروح رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه