English

الجزایر:

پرونده عضویت کامل کشور فلسطین را بار دیگر به شورای امنیت ارائه خواهیم کرد

به‌دنبال وتوی پیش‌نویس عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد توسط آمریکا، الجزایر متعهد شد این پیش‌نویس را بار دیگر در شورای امنیت مطرح کند.

 پرونده عضویت کامل کشور فلسطین را بار دیگر به شورای امنیت ارائه خواهیم کرد
به گزارش خبرگزاری موج

 به نقل از پایگاه الشروق مصر، عمار بن جامع، سفیر و نماینده دائم الجزایر در سازمان ملل در این‌باره گفت: امیدواریم بار دیگر که پیش‌نویس عضویت فلسطین در سازمان ملل  مطرح می‌شود، مجبور شوند به این پیش‌نویس رأی مثبت بدهند.

نماینده الجزایر در شورای امنیت تأکید کرد: بار دیگر قوی‌تر و با صدای رساتری و حمایت اکثریت قاطع مجمع عمومی به شورای امنیت سازمان ملل بازخواهیم گشت.

عمار بن جامع همچنین گفت: امیدوارم کشورهایی که نتوانستند امروز عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل را بپذیرند، در زمان ارائه مجدد پیش‌نویس این قطعنامه به شورای امنیت، بتوانند به آن رأی مثبت بدهند.

سفیر الجزایر تأکید کرد: تلاش‌های الجزایر تا زمان عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد، متوقف نخواهد شد.

عمار بن جامع افزود: جلسه شب گذشته شورای امنیت، فقط یک مرحله از روند عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل است.

سفیر الجزایر، پس از وتو آمریکا علیه این پیش‌نویس به نمایندگی از کشورهای عرب، مسلمان و جنبش عدم‌تعهد از همه کشورهایی که به این پیش‌نویس رأی مثبت داده بودند، تقدیر کرد.

بن جامع افزود: تأیید قریب به اتفاق عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل، این پیام آشکار را منتقل می‌کند که فلسطین شایستگی دستیابی به این جایگاه درست در میان کشورهای عضو سازمان ملل را دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه