English

حماس:

صهیونیست‌ها چاره ای جز پذیرش آتش بس ندارد

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس تصریح کرد: رژیم صهیونیستی چاره ای جز پذیرش آتش بس در نوار غزه و عقب نشینی کامل از آن ندارد.

صهیونیست‌ها چاره ای جز پذیرش آتش بس ندارد
به گزارش خبرگزاری موج

، «سهیل الهندی» امروز دوشنبه به پایگاه العربی الجدید گفت: بدون آتش‌بس و عقب‌نشینی نظامیان رژیم اشغالگر اسرائیل از نوار غزه، هیچ تفاهم یا مذاکره با دشمن وجود نخواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه رژیم اشغالگر اسرائیل به دنبال تصویر سازی غیر واقعی برای القای شکست مقاومت فلسطین است، افزود: این تصویرسازی بی اساس است زیرا عکس ها و ویدئوها، صحنه های دلاوری رزمندگان مقاومت و قدرت آنها را در ادامه نبرد با وجود گذشت بیش از هشت ماه از جنگ نشان می دهد.

الهندی اشاره کرد: مقاومت و گردان‌های شهید عزالدین القسام (شاخه نظامی جنبش حماس) با عملیات خود به دشمن تاکید کردند که نقشه‌هایش برای تقسیم نوار غزه موفقیت آمیز نبوده است و ما پرچم سفید را (به نشانه تسلیم) بالا نبردیم و دشمن این را می داند.

وی افزود: بقای صهیونیست‌ها در نوار غزه ممنوع است و امروز جنگ خیابانی که به فرماندهی مقاومت و در راس آن گردان‌های القسام انجام می شود، این پیام‌ روشن را می فرستد که ما تمام تلاش خود را برای بیرون راندن دشمن از این منطقه انجام خواهیم داد.

عضو دفتر سیاسی حماس گفت: روزی که جنگ تمام شود، نتانیاهو محاکمه خواهد شد و به زندان خواهد رفت و او برای حفظ کرسی خود و برای اینکه به دنیا القا کند که شخصیت قوی‌ است و امتیازاتش را حفظ می کند، برای ادامه جنگ تلاش می‌کند.

به گفته الهندی، ارتش رژیم صهیونیستی به خوبی می‌داند که مقاومت در نوار غزه چه کارهایی علیه آن انجام می دهند و می‌خواهد عملیات‌ها را متوقف کند، زیرا ادامه جنگ، فرسودگی و شکستی تلخ برای آن است.

وی افزود: واضح است که بین کابینه و ارتش رژیم صهیونیستی اختلاف وجود دارد و صحبت هایی از فشار بر نتانیاهو برای توقف این جنگ و رفتن به سمت معامله [قرارداد مبادله اسیران با مقاومت فسلطین] وجود دارد.

الهندی تاکید کرد: برای جنبش حماس، مقاومت و فلسطینی‌ها این مهم است که دشمن را شکست خورده از نوار غزه خارج کند و تا آخرین نفس با دشمن خواهد جنگید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه