English

آمریکا:

تجهیزات نظامی ما برای همیشه قادر به حمایت از اسرائیل نیستند

شبکه ۱۲رژیم صهیونیستی فاش کرد که تعدادی از مقامات آمریکایی به اسرائیل گفته‌اند که ناوبرهای ایالات متحده برای همیشه نمی‌توانند جهت حمایت از این رژیم در منطقه حضور داشته باشند.

تجهیزات نظامی ما برای همیشه قادر به حمایت از اسرائیل نیستند
به گزارش خبرگزاری موج

، این در حالی است که چند روز پیش وزرات دفاع آمریکا (پنتاگون) حضور دو ناوگروه هواپیمابر آمریکا در خاورمیانه را تمدید کرد.

در میان احساس وحشت ناشی از حمله تلافی‌جویانه حزب‌الله به رژیم صهیونیستی، پنتاگون ۶ شهریور سال جاری تصمیم گرفت استقرار ۲ ناوگروه هواپیمابر خود را در خاورمیانه تمدید کند.

پت رایدر، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا همان روز اعلام کرد: لوید آستین، وزیر دفاع ایالات متحده در تماس تلفنی با "یوآو گالانت» درباره اقدام‌ اسرائیل برای دفاع از خود در برابر حملات حزب‌الله لبنان گفت‌وگو کرد.

در بیانیه سخنگوی پنتاگون آمده است: وزیر دفاع آمریکا در این گفت‌وگوی تلفنی با تائید حق اسرائیل برای دفاع از خود، بر عزم آهنین ایالات متحده برای حمایت از اقدام‌های دفاعی تل‌آویو در برابر تهدیدهای ایران، گروه‌های نیابتی و شرکای منطقه‌ای آن تاکید کرد.

بر‌اساس این بیانیه، آستین در این گفت‌وگو وزیر جنگ رژیم صهیونیستی را از تصمیم پنتاگون برای تمدید استقرار ۲ ناوگروه هواپیمابر خود در خاورمیانه مطلع کرده است.

بیانیه سخنگوی پنتاگون می‌افزاید: آستین در این تماس تلفنی همچنین بر حمایت خود از ادامه مذاکرات برای دستیابی به آتش‌بس در نوار غزه و تضمین آزادی گروگان‌ها (اسرای) اسرائیلی تاکید کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه