English

خبرگزاری موج گزارش می دهد؛

پشت پرده مانور تبلیغاتی اسرائیل در حمله به مصیاف سوریه چیست؟

«رژیم اشغالگر قدس با طرح ادعاهای هالیوودی در مورد حمله اخیر این رژیم به مصیاف سوریه سعی دارد تا جای ممکن تصویر هالیوودی که سال ها از قدرت اطلاعاتی و نظامی این رژیم ساخته شده بود و در نتیجه جنگ غزه، واقعیت های رسواکننده آن افشا شد را احیا کند.»

پشت پرده مانور تبلیغاتی اسرائیل در حمله به مصیاف سوریه چیست؟
به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج

، رژیم صهیوستی به تازگی جار و جنجال تبلیغاتی تازه ای را علیه محور مقاومت به راه انداخته است. در این راستا، این رژیم مدعی شده که در حمله نیروهای ویژه این رژیم به مصیاف سوریه، یک پایگاه موشکی دولت سوریه که نیروهای مقاومت از دیگر کشورها نیز در آن حضور داشته اند هدف قرار گرفته است. اسرائیل مدعی شده که در این عملیات، شماری از نیروهای نظامی از جمله دو مستشار ایرانی نیز به اسارت درآمده اند و البته که تاسیسات مذکور منهدم شده است.

با این همه، تنها اندکی پس از این داستان سرایی های صهیونیست ها و رسانه های متحد آن ها، مقام های ارشد کشورمان و البته سفارت ایران در سوریه قویا ادعاهای اسرائیل را رد کرده و آن ها را در راستای تحرکات تبلیغاتی و جنگ روانی ارزیابی کردند. جالب اینکه همچنان رژیم اشغالگر قدس و رسانه های غربی، مانور گسترده ای را در رابطه با حمله به مصیاف انجام می دهند و سعی دارند روایتهای مطلوب خود را به خوردِ افکار عمومی بین المللی بدهند. از این رو، به نظر می رسد که اسرائیل در وضعیت کنونی، یک هدف مهم را از این قبیل جوسازی های بی‌پایه و اساس دنبال می کند.

اسرائیل در طی قریب به یک سال اخیر که از جنگ غزه می گذرد، بیش از هر چیز با یک واقعیت تلخ و تکان‌دهنده علیه خود رو به رو شده و آن این مساله بوده که هیمنه و قدرت ادعایی اطلاعاتی و نظامی که صهیونیست ها برای خود ساخته بودند، تا حد زیادی بر باد رفته و دیگر نه فقط ملت ها و دولت های حاضر در منطقه و محیط بین‌المللی، بلکه ساکنان خودِ فلسطین اشغالی نیز این باور را ندارند که رژیم اشغالگر قدس موجودیتی قدرتمند است.

اکنون همگان این رژیم را سُست‌تر از خانه عنکبوت یافته اند و تصویرسازی های هالیوودی پیشین صهیونیست ها از خود، اعتبار و نفوذی ندارد. از این رو، رژیم صهیونیستی با انجام اقداماتی نظیر حمله به مصیاف سوریه و طرح سناریوهای هالیوودی با محوریت حمله مذکور، سعی دارد تا حدی تصویر مخدوش و ضعیف خود را ترمیم کند و از این رهگذر، به طور خاص به افکار عمومی ساکن در اراضی اشغالی این قوت قلب را بدهد که می توانند روی این رژیم حساب کنند. باید توجه داشت که در طی ماه های اخیر که از جنگ غزه و درگیری های محور مقاومت با اسرائیل و متحدان غربی آن می گذرد، جبهه غربی-عبری به هیچ عنوان نتوانسته اند به دستاوردهای ملموس و قابل توجهی در برابر جبهه مقاومت دست پیدا کنند و این به یک دردسر و چالش بزرگ برای آن ها تبدیل شده است.

از این رو، صهیونیست ها راهی جز دستاوردسازی برای خود در برابر جبهه مقاومت را پیش رو نمی بینند و درست به همین دلیل است که شاهد جار و جنجال های گسترده آن ها با محوریت حمله تروریستی اخیرشان به مصیاف سوریه هستیم. موضوعی که البته باز هم به جلوه ای دیگر از افشای رسوایی های مختلف علیه صهیونیست‌ها تبدیل شده است. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه