English

لبنان:

حمله تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی نقض حاکمیت ایران است

وزارت امور خارجه لبنان به حمله تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی به ایران واکنش نشان داد.

حمله تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی نقض حاکمیت ایران است
به گزارش خبرگزاری موج

 به نقل المیادین ، وزارت خارجه لبنان به حمله رژیم صهیونیستی به ایران واکنش نشان داد.

وزارت خارجه لبنان اعلام کرد: حمله اسرائیل به مناطق مختلفی در جمهوری اسلامی ایران را محکوم می کنیم.

در بیانیه وزارت خارجه لبنان آمده است: لبنان از نهادهای بین المللی به ویژه شورای امنیت می خواهد که به مسئولیت خود در مهار حملات اسرائیل در منطقه عمل کند. این حملات نقض حاکمیت ایران و تهدیدی خطرناک برای امنیت و صلح منطقه ای و جهانی است.

دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ساعاتی پیش اعلام کرد که «حمله به اهدافی در ایران تمام به پایان رسید» و از ایران خواست که از تشدید تنش‌ها خودداری کند. هم‌زمان ارتش رژیم صهیونیستی نیز رسماً اعلام کرد که «حمله علیه اهدافی در ایران به پایان رسیده است.»

ارتش رژیم صهیونیستی در حالی مدعی شده که «اهدافی در ایران را با موفقیت هدف قرار داده» که قرارگاه پدافند هوایی ایران با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که «آسیب‌های محدودی به برخی از نقاط نظامی» وارد شده است.

متن قرارگاه پدافند هوایی کشور به شرح ذیل است:

«به استحضار ملت شریف ایران می‌رساند، باوجود هشدارهای قبلی مسئولین جمهوری اسلامی به رژیم جنایتکار و غیرقانونی صهیونیستی مبنی بر پرهیز از هرگونه اقدام ماجراجویانه، این رژیم جعلی بامداد امروز در اقدامی تنش‌زا، نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را مورد هجوم قرار داده که ضمن رهگیری و مقابله موفق توسط سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور با این اقدام تجاوزکارانه، آسیب‌های محدودی به برخی از نقاط وارد شده که ابعاد این حادثه در دست بررسی است.

در این راستا ضمن دعوت از مردم به حفظ همبستگی و آرامش درخواست می‌شود اخبار مربوط به این حوادث را از طریق رسانه ملی دنبال نمایند و به شایعات رسانه‌های دشمن توجه ننمایند.»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه