English

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار:

بهبود وضعیت راههای ارتباطی شهرستان سبزوار

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار بیان کرد: بخشی از عملیات بهسازی و روکش آسفالت مسیرهای ارتباطی این شهرستان در ماههای گذشته اجرا شده است.

بهبود وضعیت راههای ارتباطی شهرستان  سبزوار

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسین ابراهیمی کردیانی؛ معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار در خبری اظهارداشت: وضعیت راههای ارتباطی این شهرستان تا حدودی بهبود یافته است اما همچنان باید تلاش کرد تا وضعیت بهتر شود.

ابراهیمی کردیانی این سخنان را در حاشیه بازدید از راههای ارتباطی ابراز داشت و در ادامه گفت: بخشی از عملیات بهسازی و روکش آسفالت مسیرهای ارتباطی این شهرستان در ماههای گذشته اجرا شده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار تاکید کرد: برای نمونه بخشی از راه ارتباطی "کاهک" به سبزوار و نیشابور و نیز بخشی از مسیر ارتباطی سبزوار به "روداب" و تعدادی از مسیرهای روستایی بهسازی شده است.

وی همچنین متذکر شد: همچنین مشکلات ۱۸ کیلومتر از مسیر سبزوار - بردسکن، که در حوزه شهرستان سبزوار قرار دارد، برطرف شده و نقایص اصلی ۲۰ کیلومتر از مسیر سبزوار به داورزن نیز رفع شده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار تاکید کرد: عملیات روکش بخشی از مسیر ارتباطی سبزوار به خوشاب و قوچان اجرا شده و عملیات اجرایی دوبانده شدن مسیر سبزوار - اسفراین به طول بیش از ۲۰ کیلومتر نیز در حال انجام است.

ابراهیمی کردیانی خاطرنشان کرد: یکی از چالش های شهرستان سبزوار راههای ارتباطی اصلی و روستایی آن به طول ۸۱۳ کیلومتراست چنانکه ۵۶۳ کیلومتر راه خاکی روستایی در منطقه وجود دارد که احداث، بازسازی و بهسازی در بخشی از نقاط آغاز شده و در بخشی از نقاط آماده بهره برداری و یا در حال انجام است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه