English

استاندار خراسان رضوی:

وضعیت بازار در خراسان رضوی به طور مداوم رصد می شود

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: چنانچه کالایی در بازار با کمبود مواجه یا دچار افزایش قیمت شد، سریعا مورد بررسی قرار می گیرد و مدیران دستگاه های اجرایی در قبال آن مسئول هستند.

وضعیت بازار در خراسان رضوی به طور مداوم رصد می شود

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری؛ استاندار خراسان رضوی در سخنانی عنوان داشت: ارگان‌های مربوطه باید دقت داشته باشند که قیمت هیچ کالایی در بازار استان نباید از میانگین کشوری بالاتر باشد.

نظری این سخنان را امروز در قرارگاه مهار تورم با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی حوزه اقتصادی ابراز داشت و افزود: وضعیت بازار به طور مداوم رصد می شود و چنانچه کالایی در بازار با کمبود مواجه یا دچار افزایش قیمت شد، سریعا مورد بررسی قرار می گیرد و مدیران دستگاه های اجرایی در قبال آن مسئول هستند.

استاندار خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: دستگاه‌ها موظف هستند هر جا خلاف یا عدم تعادل در بازار اتفاق افتاد، وارد عمل شده و تا زمان برگشت بازار به وضعیت عادی، موضوع را پیگیری و دنبال کنند.

وی متذکر شد: اولویت ما تامین بازار داخل و نیازهای مردم است و صادرات کالا فقط زمانی مجاز است که نیازهای داخل استان برطرف شده باشد؛ در غیر این صورت جلوی صادرات گرفته می‌‌شود.

نظری خاطرنشان کرد: از سویی دیگر دستگاه‌ها هم باید توجه داشته باشند که مساله بازار نیاز به تصمیم‌گیری‌های سریع دارد؛ بنابراین تصمیمات در این حوزه باید در اسرع وقت گرفته شود و  بر پیگیری تامین نهاده‌های دامی جهت ثبات قیمت گوشت قرمز و سفید تاکید داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه