English

رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه:

انتقام ایران از اسرائیل غافلگیرانه خواهد بود

حجت‌ الاسلام والمسلمین طائب گفت: انتقام غافلگیرانه ایران از اسرائیل طراحی شده است، انتقامی که در چارچوب سناریوهای پیش‌ بینی شده توسط اسرائیل نیست.

انتقام ایران از اسرائیل غافلگیرانه خواهد بود
به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی

، رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه گفت: نتانیاهو تلاش می کند با ایجاد تصویر جدیدی از تهدیدات جنگی با لبنان و ایران، حمایت آمریکا را جلب کند اما آمریکایی‌ ها می‌ دانند که هرگونه جنگ جدید در منطقه، تنها به افزایش فشارها و چالش‌های داخلی آنها منجر خواهد شد. 

حجت‌ الاسلام والمسلمین حسین طائب که در دوره دانش‌ افزایی و توانمندسازی مسئولان و اعضای شورای بسیج اساتید کشور در مشهد سخن می گفت، افزود: نتانیاهو معتقد بود که می‌تواند آمریکا را به مشارکت در جنگ بکشاند اما آمریکایی‌ها به او اجازه ندادند. آنها تنها چراغ سبزی محدود برای هدف قراردادن سران حزب‌الله و حماس نشان دادند.

حجت‌ الاسلام والمسلمین طائب بیان کرد: هم اکنون، وضعیت داخلی اسرائیل از نظر اجتماعی و اقتصادی به هم ریخته است. سرمایه‌ گذاران بزرگ در حال خارج کردن سرمایه‌ های خود از این کشور هستند و سناریوی ایران برای پاسخ به اقدامات اسرائیل همچنان ناشناخته است.

طائب تصریح کرد: به فضل الهی، عملیاتی که به عنوان انتقام از اسرائیل طراحی شده است، غافلگیرانه خواهد بود و در چارچوب سناریوهای پیش‌بینی شده توسط اسرائیل نخواهد بود.

وی افزود: نتانیاهو و مخالفانش هر دو به این باور رسیده‌ اند که اسرائیل در آستانه فروپاشی است و اگر اوضاع به همین شکل ادامه یابد، دولت یهودی ممکن است تا سال ۲۰۲۸ از بین برود. نتانیاهو و جریان‌ های تندرو و محافظه‌ کار همگی بر این عقیده‌ اند که اسرائیل تا هشتاد سالگی‌ اش دوام نخواهد آورد و باید به دنبال راه‌ حل‌های جدیدی برای مقابله با چالش‌ های پیش‌ رو باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه