English

آمار ورودی و خروجی زائران در مرزها در روز ۲۷ مهر ۹۸

دبیر ستاد مرکزی اربعین گفت: امروز ۹۹ هزار و ۶۲۴ نفر وارد کشور شده و در همین روز ۳ هزار و ۳۳۶ نفر از کشور خارج شده اند.

آمار ورودی و خروجی زائران در مرزها در روز 27 مهر 98

به گزارش خبرگزاری موج، احمد محمدی‌ فر دبیر ستاد مرکزی اربعین امروز در ستاد مرکزی اربعین با اشاره به آمار ورودی و خروجی مرزها در روز ۲۷ مهر ماه ۹۸، اظهار کرد: امروز ۹۹ هزار و ۶۲۴ نفر وارد کشور شده و در همین روز ۳ هزار و ۳۳۶ نفر از کشور خارج شده اند.

وی با اشاره به تعداد زائرانی که از مرز مهران تردد کرده‌اند، گفت: ۵۸ هزار و ۲۰۱ زائر امروز از مرز مهران وارد کشور شده و ۸۰۴ نفر از این مرز از کشور خارج شده‌اند.

دبیر ستاد اربعین حسینی تصریح کرد: ۲ هزار و ۵۸۰ نفر از مرز شلمچه وارد کشور شده و همچنین ۳۶۰ نفر از همین مرز از کشور خارج شده اند.

وی افزود: ۲۲۹ نفر از مرز خسروی وارد کشور شده و ۱۱۷ نفر از کشور خارج شده اند و همچنین ۱۲ هزار و ۱۷۷ نفر از مرز چذابه وارد کشور شده و از همین مرز ۱۷۴ نفر از کشور خارج شده اند.

محمدی فر با اشاره آخرین آمار تردد هوایی گفت: ۲ هزار و ۶۱۱ نفر از طریق مرز هوایی امروز وارد کشور شده و هزار و ۵۷۹ نفر از مرز هوایی از کشور در امروز خارج شده اند.

دبیر ستاد اربعین حسینی با اشاره به تعداد زائران خارج شده از کشور گفت: از اول محرم ۳ میلیون و ۴۵۹ هزار و ۲۲۶ نفر از کشور خارج شده اند.

وی افزود: از اول ماه صفر ۳ میلیون و ۵۵ هزار و ۶۱۴ نفر از کشور خارج شده اند.

محمدی فر در پایان گفت: از اول ماه محرم دو میلیون و ۷۱۲ هزار و ۱۹ نفر و از اول ماه صفر ۲ میلیون و ۳۵۵ هزار و ۳۵۷ نفر وارد کشور شده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه