English

امیر ولی‌ وند:

امروز ما بر پایه اصل بازی جنگ تحولات روسیه و اوکراین را رصد می‌کنیم

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا گفت: امروز ما بر پایه اصل بازی جنگ تحولات روسیه و اوکراین را رصد می‌کنیم؛ چراکه هر دو کشور متقابلاً در جریان منازعه پاسخگوی تهدیدات یکدیگر هستند.

امروز ما بر پایه اصل بازی جنگ تحولات روسیه و اوکراین را رصد می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری موج، امیر حسین ولی‌ وند فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا در حاشیه آیین سی و یکمین دوره دانش آموختگی مدیریت دفاعی و هفتمین دوره عملیات مشترک و مرکب دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: هر سال جمع کثیری از افسران رده‌های میانی نیروهای مسلح کشور و کشورهای دوست و هم پیمان را جهت طی دوره کارشناسی ارشد مدیریت دفاعی جذب می‌کنیم.

وی گفت: ما اصل اساسی در حوزه تاکتیک، به نام بازی جنگ داریم که تمامی ارتش‌های جهان از این اصل در حوزه آموزش جهت مقابله با تهدیدات استفاده می‌کنند.

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا خاطرنشان کرد: اصل بازی جنگ براساس تعداد نیرو، میزان تجهیزات، ادوات و ظرفیت‌های خودی و نیروهای دشمن محاسبه می‌شود و بعد بازی جنگ را به ازای حرکات احتمالی دشمن انجام می‌گیرد.

امیر ولی‌وند گفت: امروز ما بر پایه اصل بازی جنگ تحولات روسیه و اوکراین را رصد می‌کنیم؛ چراکه هر دو کشور متقابلاً در جریان منازعه پاسخگوی تهدیدات یکدیگر هستند.

وی افزود: ما در اتاق جنگ دافوس آجا، فرآیند بازی جنگ را در فضای نرم افزاری ترسیم و برنامه نویسی کرده‌ایم که مورد استفاده دانشجویان جهت دانش افزایی قرار می‌گیرد.

امیر ولی‌وند گفت: از بازی جنگ برای این استفاده می‌شود که فرمانده در عرصه عمل همه متغیرهای نزاع و جنگ را در نظر داشته باشد تا تلفات بی جهت ندهد.

وی گفت: کار ما در دانشگاه فرماندهی و ستاد برآورد صحیح سطوح تهدید در راستای رسیدن به اهداف با بهره گیری هدفمندانه از نیرو و از دست دادن کمترین رزمنده در عرصه جنگ است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه