English

رئیس سازمان انرژی اتمی حمله تروریستی کرمان را تسلیت گفت

در پیام تسلیت رئیس سازمان انرژی اتمی در پی حادثه تروریستی کرمان آمده است که یقیناً این اقدام تروریستی و سفاکانه که از روی بیچارگی و اندیشه رو به زوالِ جنایتکاران زمانه نشات می‌گیرد؛ پاسخی کوبنده از سوی سربازان رشید سپاه اسلام به همراه خواهد داشت.

رئیس سازمان انرژی اتمی حمله تروریستی کرمان را تسلیت گفت
به گزارش خبرگزاری موج

، محمد اسلامی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در واکنش به حمله تروریستی کرمان پیام تسلیت صادر کرد:

با تأثر و تأسف فراوان امروز در دیار سردار بزرگ ایران‌زمین، توسط دشمنان خبیث و فرومایه، جمعی از هموطنان بیگناه و عزیزمان به شهادت رسیدند و دعوت  حق را در مسیر عطرآگین گلزار شهدای استان کرمان لبیک گفتند.

اکنون بر دل‌های ملت بزرگ ایران داغی بزرگ و فراموش‌نشدنی موج می‌زند. یقیناً این اقدام تروریستی و سفاکانه که از روی بیچارگی و اندیشه رو به زوالِ جنایتکاران زمانه نشات می‌گیرد؛ پاسخی کوبنده از سوی سربازان رشید سپاه اسلام به همراه خواهد داشت و عاملان و آمران این جنایت به سزای عمل خود خواهند رسید.

 انشاالله در پرتو عنایات بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها روح بلند شهدای این فاجعه با صالحان و اولیای دین محشور باشد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به ملت بزرگ ایران و ابراز همدردی عمیق با خانواده محترم شهدا، از درگاه حضرت احدیت برای مجروحان این اقدام جنایتکارانه سلامتی و شفای عاجل مسألت می‌نمایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه