English

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور :

۱۲۸ لایحه از دولت گذشته را قبول و تکمیل کردیم

معاون پارلمانی رئیس جمهوری گفت: ۱۲۸ لایحه از دولت قبلی مانده بود که ما آنها را قبول کرده و تکمیل کرده و به مجلس ارایه کردیم.

۱۲۸ لایحه از دولت گذشته را قبول و تکمیل کردیم
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج

، معاون پارلمانی رئیس‌ جمهور در نشست خبری اظهار کرد: تاکنون در مجلس ، حدود ۶ هزار سوال مطرح شده بود که با جلسات و پاسخگویی و تعامل دولت با نمایندگان مجلس، تنها ۲۹ سوال به صحن رسید و از این ۲۹ سوال تنها ۹ سوال بود که وزرا برایش کارت زرد گرفتند.

وی افزود: در مورد استیضاح ، ۱۵ استیضاح مطرح شد که با برگزاری جلسات و قانع‌شدن «وکلای ملت»، این استیضاح‌ها از حد نصاب افتادند و برخی نمایندگان، امضاهای خود را پس گرفتند.

معاون پارلمانی رییس‌جمهور گفت: ۷۱ بیانیه از مجلس در حمایت از رییس‌جمهور و دولت خوانده شد. به نمایندگان توصیه کردیم نگاه‌شان، نگاه ملی باشد زیرا آنان، وکیل کل ملت ایران هستند.

 

بیشتر بخوانید:

تعامل دولت با مجلس ادامه خواهد داشت

گذرنامه ۱۰ ساله و قانون مبارزه با مواد مخدر به روز می‌شود

 

حسینی با بیان اینکه امسال، تحقق شعار سال ، الویت همه بخش‌ها است افزود: برنامه هفتم، اهدافی دارد که بعضی از این‌ها، به لوایحی نیاز دارند؛ لذا ما منتظریم برنامه ابلاغ شود. در مورد بودجه هم به همین صورت است زیرا برای بودجه هم باید آیین‌نامه نوشته شود.

وی تاکید کرد: البته بودجه امسال، نهایی نشده است و به همین خاطر، در نگارش آیین‌نامه، دست نگه داشته شده است اما سال گذشته بلافاصله پس از تصویب بودجه، آیین‌نامه آن نوشته شد.

معاون پارلمانی رییس‌جمهور در ادامه تصریح کرد: ۱۲۸ لایحه از دولت قبلی مانده بود که ما آن‌ها را قبول کرده و تکمیل کرده و به مجلس ارایه کردیم. در عین حال در دولت آقای رییسی، ۱۳۴ لایحه تنظیم و ارایه شد و در مجموع با ارایه ۲۶۲ لایحه در این ۳۲ ماه، آن‌ها در دستور کار مجلس قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه