English

فرمانده قرارگاه قدس:

سپاه پاسداران تا رفع مشکلات سیل‌زدگان در کنار مردم سیستان و بلوچستان است

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: نیروی زمینی سپاه تا عادی‌ شدن شرایط در سیستان و بلوچستان و رفع مشکلات، در کنار مردم این استان است و کمک‌های امدادی و غذایی را ادامه خواهد داد.

سپاه پاسداران تا رفع مشکلات سیل‌زدگان در کنار مردم سیستان و بلوچستان است
به گزارش خبرگزاری موج

، سیدحسن مرتضوی فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه با اشاره به اقدامات این قرارگاه برای کمک‌رسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: در این زمینه با همکاری‌های انجام‌شده هزار کیسه آرد، ۲ هزار کنسرو، ۳ هزار بطری آب معدنی، هزار سری اسباب‌بازی، ۳۰۰ بسته سبد کالا، ۲۰۰ کیسه خواب، ۲۰۰ تخته پتو و هزار گالن آب به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان اهدا شده است.

وی تاکید کرد: خدمت‌رسانی به مردم شریف و انقلابی سیستان و بلوچستان وظیفه ماست و به آن افتخار می‌کنیم. نیروهای امدادی قرارگاه قدس به صورت شبانه‌روزی در مناطق سیل‌زده حضور دارند و ماموریت‌های امداد و نجات را اجرا می‌کنند. قرارگاه قدس از آغاز سیل در استان، در کنار مردم این خطه بود و به کمک‌های خود ادامه خواهد داد.

مرتضوی یادآور شد: نیروی زمینی سپاه تا عادی‌شدن شرایط در سیستان و بلوچستان و رفع مشکلات، در کنار مردم عزیز این استان است و کمک‌های امدادی و غذایی را ادامه خواهد داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه