English

بذر پاش:

کشورداری با بگومگوهای خسته کننده راه به جایی نمی‌برد

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: شورداری و حکمرانی درست با بگومگوهای خسته کننده و ملال آور راه به جایی نمی‌برد؛ مردم از ما کار و خدمت بی منت می‌خواهند.

کشورداری  با بگومگوهای خسته کننده راه به جایی نمی‌برد
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج

، مهرداد بذر پاش پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور، اظهار داشت:  قرار من با رئیس جمهورِ شهید هنوز برقرار است؛ شهیدی که قول داده بود مساله حل‌کن باشد و  در میدان و کنار مردم باشد.

وی با بیان اینکه  ما پای وعده‌های رئیس جمهورِ شهید ایستاده‌ایم و هیچ قول و قراری را فراموش نخواهیم کرد و  اقدامات شهید رئیسی نباید ناتمام بماند، افزود: تعهد به ساخت ۴ میلیون مسکن، ایجاد یک میلیون شغل در سال، تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی دولت، حل ناترازهای کشور در بخش‌های انرژی اقتصادی و نیز تامین مالی کلان پروژه‌های کشور و سایر وعده‌های ایشان با جدیت دنبال خواهد شد.

بذر پاش با عنوان اینکه  در دولت پیشرفت ایران، دهیاران و بخشداران و فرمانداران و مدیران اجرایی سطوح عملیاتی کشور عناصر اصلی و تعیین کننده خواهند بود و اختیاراتشان افزایش خواهد یافت، خاطرنشان کرد: در دولت پیشرفت ایران صندوق ملی مسکن را به صندوق ثروت ملی تبدیل می‌کنیم و ۵ میلیون قطعه زمین با هدف مردمی سازی ساخت مسکن واگذار می‌نماییم.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه ما به پشتوانه‌ی شما مردم، پیش‌برنده‌ی این راه نیمه تمام خواهیم شد، گفت: ایران سرزمین فرصت‌های لجستیکی و ترانزیتی است، شرکت‌های دانش‌پایه و فناور شرکای راهبردی دولت هستند و با کمک آنها ایران را می‌سازیم.

وی عنوان کرد: دیپلماسی نتیجه‌گرا و مبتنی بر توسعه‌ی روابط با همسایگان که اولویت آقای رئیسی هم بود، دستاوردهای کم سابقه‌ای داشته است که آن را توسعه خواهیم داد.

بذرپاش با اشاره به اینکه  مسایل و مشکلات ایران را می‌شناسم؛ در دولت‌های نهم و دهم و سیزدهم، در مجلس نهم و در دیوان محاسبات به شناخت عمیق و دقیق از شبکه مسائل کشور رسیده‌ایم، تصریح کرد: کشورداری و حکمرانی درست با بگومگوهای خسته کننده و ملال آور راه به جایی نمی‌برد؛ مردم از ما کار  و خدمت بی منت می‌خواهند، امکانات کشور نباید قربانی رقابت‌های سیاسی شود؛ فرصتی برای ماندن در حواشی نداریم؛ کارها زیاد است و وقت کم است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه