English

وزیر کشور:

تعرفه‌های مرحله دوم به ستادهای خارج از کشور ارسال شده است

وزیر کشور گفت: با توجه به پیش بینی های صورت گرفته تعرفه‌های مرحله دوم به ستادهای خارج از کشور ارسال شده است.

تعرفه‌های مرحله دوم به ستادهای خارج از کشور ارسال شده  است
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج

، احمد وحیدی وزیر کشور در نشست با خبرنگاران مستقر در وزارت کشور، اظهار داشت: با تشکر از مردم شریف و رهبر ایران و همه دست اندرکاران انتخابات، پایان مرحله اول چهاردهمین دوره انتخابات را اعلام می‌کنم.

وی گفت: موفق شدیم انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را بعد از شهادت رئیسی با رقابت جدی در امنیت ‌و سلامت برگزار کنیم و نیمه شب گذشته نسبت به شمارش آرا پرداخته شد و به اطلاع مردم رسید.

وی افزود: هیچ خللی در روند اجرای انتخابات ایجاد نشد. از همه دست اندرکاران، شورای نگهبان ، وزارتخانه‌های درگیر اعم از وزارت امور خارجه که مسئول برگزاری انتخابات خارج از کشور بود، فراجا که مسئول امنیت را بر عهده داشتند و از همه رسانه‌ها تشکر و قدردانی می‌کنیم.

وی تصریح کرد: از خود داوطلبان تشکر می‌کنیم همچنین از اخلاق خوب و حسنه نامزدها و ستادها که موضوعات گفته شده را به دقت انجام دادند. قدردانی ویژه ما از مردم بود که در مرحله اول مجلس شورای اسلامی، مرحله دوم و مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند و حضور محترمی داشتند و الان هم برای مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری آماده می‌شوند.

وی افزود: این تحقق مردم‌سالاری دینی در نزد مردم است که برجسته بوده است. ما شاهد شهادت دو تن از نیروهای انتظامی در سیستان و بلوچستان در حین انتقال صندوق رای بودیم که یادشان را گرامی‌ می‌داریم.

وی تصریح کرد: امیدواریم دو داوطلب عزیزی که خود را روز جمعه در معرض رای مردم می‌گذارند ستادهایشان همچنان به رعایت ضوابط قانونی پایبند باشند تا بار دیگر شاهد برگزاری انتخاباتی در طراز جمهوری اسلامی باشیم.

وحیدی تصریح کرد: درباره انتخابات خارج از کشور تعرفه‌ها آماده شد و‌ به زودی ارسال خواهد شد.

وی گفت: دولت کانادا علیرغم ادعای داشتن دموکراسی اجازه برگزاری انتخابات را نداد ولی بعید می‌دانیم که این امر در مرحله دوم نیز محقق شود.

وحیدی گفت: جلسات تبلیغات را خواهیم داشت تا در روزهای باقی مانده داوطلبین کارهای تبلیغاتی خود را انجام دهند.

وی با اشاره به عمل زشت اپوزیسیون در بعضی از کشورها گفت: برای جلوگیری از مشارکت مردم در انتخابات در مقابل سفارتخانه‌ها جمع شده و به کسانی که می‌خواستند رای دهند فحاشی می‌کردند. اینان از رای دادن مردم می‌ترسند و این با آزادی‌خواهی‌های غرب در تضاد است.

همچنین وحیدی در پاسخ به این سوال که در صورت انصراف نفر دوم آیا نفر سوم جایگزین او در انتخابات خواهد شد؟ گفت: چنین اتفاقی قرار نیست رخ دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه