English

جلیلی:

زمان آن نیست تازه بخواهیم مسائل کشور را بررسی کنیم

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: اکنون زمان آن نیست که تازه بخواهیم مسائل را بررسی و کارشناسی کنیم.

زمان آن نیست تازه بخواهیم مسائل کشور را بررسی کنیم
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج

، سعید جلیلی در نشست با نمایندگان مجلس اظهار داشت: داشتن برنامه در راستای کاهش فشار اقتصادی  بر مردم و جهش دادن به رشد کشور مهم است.

وی  با بیان اینکه اکنون زمان آن نیست که تازه بخواهیم مسائل را بررسی و کارشناسی کنیم، افزود:  اکنون زمان آزمون و خطا نیست  و باید کار جدی را  در راستای بهبود وضع مسائل مهم کشور اجرا کنیم.

کاندید انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: در این راستا جلسات متعددی را با نمایندگان مجلس برگزار و موضوعات مختلف و اساسی کشور را جلو برده و به جمع بندی رسیدیم.

جلیلی تسریع کرد: یکی از  مسائلی که در زمان دفاع مقدس سبب موفقیت‌ و نتایج شیرینی شد این بود که کسی بعد از ۳۶ سال جرات ندارد نگاه چپ به این ملت داشته باشد.

وی با عنوان اینکه این اتفاق به این دلیل بود که هر کسی در جایگاهی که داشت نقش ارزنده خود را ایفا می‌کرد، گفت: باید این نگاه را تقویت کنیم  که همه ملت احساس کنند نقش ارزنده خود را ایفا کنند 

وی بیان کرد: اگر می‌گوییم همگان باید در این نهضت بزرگ نقش ایفا کنند، یکی از مهمترین اقدامات همکاری بین دولت و مجلس است.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: با استفاده از جوانان و دانشمندان ایرانی می توانیم اتفاقات خوبی رقم بزنیم، باید غفلت‌ها به شکل ارزشمند و در تراز انقلاب اسلامی ایران جبران گردد.

جلیلی با بیان اینکه امروز عرصه تعارف نیست، عنوان کرد: برای همه مردم  کشورمان که در  آرزوی پیشرفت کشور و تعالی  هستند باید این صحنه باز گردد،  آیا دوباره می‌خواهیم معطل اخم فلان کشور شویم و حاصل آن رشد منفی و صفر شود.

وی خاطرنشان کرد: شهید رئیسی حرکتی را آغاز کرد و ما باید با دقت و سرعت بیشتر آن مسیر را ادامه دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه