English

سعید جلیلی در جمع ورزشکاران:

ورزش می‌تواند زمینه‌ساز اقتصادی پویا باشد

سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری در جمع ورزشکاران گفت: از طریق ورزش می‌توانیم اقتصادی پویا داشته باشیم.

ورزش می‌تواند زمینه‌ساز اقتصادی پویا باشد
به گزارش خبرگزاری موج

، سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ظهر امروز یکشنبه با حضور در زورخانه شهدای کن، با ورزشکاران و مردم این منطقه تهران دیدار کرد.

 شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته در دیدار با جلیلی در زورخانه شهدای کن گفت: شما در مواضعتان نشان دادید بنای حمایت از ورزشکاران و توجه به ورزش را دارید. حضور شما به ورزشکاران انگیزه می‌دهد.

سعیدجلیلی در حاشیه این دیدار گفت: در بحث ورزش و مدیریت ورزش یکی از موضوعاتی که مردم انتظار دارند شایسته سالاری است. ما امروز در کشورمان نیروهای ارزشمند و باتجربه داریم و نباید پارتی بازی جایگزین شایسته سالاری شود.

وی افزود: چند سال پیش جلسه ای با فدراسیون دانش اموزی داشتیم و اگر با ورزش بخواهیم به قله برسیم برنامه ریزی می خواهد. یکی از چیزهایی که در مدیریت ورزش اهمیت دارد نگاه بلندمدت است. 

جلیلی تاکید کرد: ما باید این حرکت را راه بیندازیم. باید استعدادها را کشف کنیم و باید سازوکارهای تجربه شده را که هر استعدادی را شناختیم در رقابت قرار دهیم تا خود را نشان دهند.اگر عدالت ورزشی جای خود را پیدا کند موضوعات ورزش و مسکن حل خواهد شد و امیدوارم شاهد موفقیت های ورزشکاران باشیم.

جلیلی عنوان کرد: نگاه‌ها و رویکردهای نامزدهای انتخاباتی نسبت به ورزش و مسائل آن، خیلی مجال برای بیان پیدا نکرد. به ورزش قهرمانی باید بها داد؛ چون بر سایر حوزه های ورزشی تاثیر دارد. لازمه بها دادن به ورزش قهرمانی این است که به ورزش حرفه ای توجه ویژه داشته باشیم.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: باشگاه‌های قهرمانی ما برای تربیت قهرمان، حتما باید پشتیبانی و برنامه ریزی دولت را داشته باشند. مردم و بخش خصوصی نیز آمادگی دارند تا در زمینه‌های ورزش قهرمانی مشارکت داشته باشند.

جلیلی عنوان کرد: متاسفانه در برنامه تلویزیونی بهای لازم به ورزش داده نشد. اگر ما یک جامعه سالم و بانشاط می خواهیم بدون ورزش ممکن نیست.

وی افزود: اگر جامعه ای به ورزش اهمیت دهد از یک طرف جامعه سالم می شود و از سوی دیگر خیلی از اسیب های اجتماعی کاهش می یابد.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: لذا دولت اگر برنامه ای برای ترقی ورزش دارند لطف نیست و وظیفه است و هز میزان سرمایه گذاری در ورزش هزینه های دیگری چون اسیب های اجتماعی و بیماری ها و ناهنجاری ها کاهش باید.

جلیلی ادامه داد: اگر ورزش با اقتصاد درست باشد سبب نشاد و پویایی اقتصادی در یک زمینه ارزشمند می شود و نیازمند کار و برنامه ریزی است. یکی از بحث ها ورزش محلی و بومی است و باعث نشاط و بالندگی است و باید حفظ و ارتقا و ترویج ان بکوشند.

وی افزود: اینجاست ورزش متناسب با قشرهای مختلف اهمیت دارد. به ورزش بانوان باید اشاره کنم و یکی از مهم ترین کارها مه دولت وظیفه خود می داند پرداختن به ورزش بانوان است و وقتی خانواده و بانوان رکن خانواده هستند و برای حضور موثر در خانواده ها لازمه ان توجه ویژه به ورزش بانوان است.

جلیلی تاکید کرد: اگر در این زمینه کار جدی کنیم دولت بخواهد خیلی از هزینه ها را کاهش دهد زمانی موفق می شود که به ورزش بانوان اهمیت دهد. ما امکانات ورزشی فراوانی در اختیار دستگاه های دولتی و شهرداری ها داریم و خوب است اما اینها جقدر درست اما اینها در ماه ظرفیت عمده ای خالی هستند و باید مدیریتی باشد تا از امکانات ورزشی استفاذه کنند و باید خیلی از طرح های ورزشی اولویت داده شود تا زنان و مردان از انها به بهترین شکل استفاده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه