English

علیرضا زاکانی:

شهید رئیسی در دوره سه ساله نتوانست برنامه‌های طراحی شده خویش را به طور کامل عملیاتی کند

علیرضا زاکانی تصریح کرد: شهید رئیسی در دوره سه ساله فرصت کوتاه خود نتوانست برنامه‌های طراحی شده خویش را به طور کامل عملیاتی کند اما در همین فرصت اندک نیز اقدامات و کارهای بزرگی انجام داد.

شهید رئیسی در دوره سه ساله نتوانست برنامه‌های طراحی شده خویش را به طور کامل عملیاتی کند
به گزارش خبرگزاری موج

​، علیرضا زاکانی در اجتماع حامیان سعید جلیلی در  کرمانشاه و در مسجد النبی برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی در کشور پیرو ۲ تفکر شامل تفکر ۳۲ ساله در دوران نخست وزیری میرحسین موسوی، دوران سازندگی دوران اصلاحات و دوران اعتدال و همچنین تفکر دوران چهار ساله ریاست جمهوری احمدی نژاد و دوران سه ساله شهید رئیسی است که بر اساس کارنامه‌های هر یک از این تفکرات تفکر و عملکرد و کارنامه مسئولان مشخص است.

وی با اشاره به اینکه دوران ریاست جمهوری شهید رئیسی دوران درخشان تفکر دوم است، افزود: در دولت سه ساله شهید رئیسی با نگاه جدیدی که ایجاد شد یک چارچوب و عملکردی را ارائه داد که نشان داد آینده از طریق انتخاب هر یک از ما رقم می‌خورد.

زاکانی تصریح کرد: ننگین‌ترین قراردادهای نفتی و گازی و همچنین کرسنت در دورانی بسته شد که به دوره اصلاحات شناخته می‌شود و در همین دوران قرارداد کرسنت ۸۰ تا ۹۰ میلیارد دلار برای کشور خسارت و زیان به بار آورد و این یک فاجعه بود.

وی با تاکید بر اینکه سایه سنگین تاریکی و زیان‌ها در دوران روحانی را شاهد بودیم، عنوان کرد: در دهه ۹۰ به عنوان یک دهه تاریکی‌ها رشد اقتصادی ۱۰ درصدی، چندین برابر شدن قیمت دلار، افزایش نرخ بیکاری، بدهی‌های سنگین به صندوق بازنشستگی و همچنین بدهی بانک مرکزی برای ایران رقم خورد که به دلیل بدهی‌ها و کاهش فروش نفت کشور با چالش جدی روبه رو شدیم.

زاکانی ادامه داد: در سال‌های پایانی دولت دوازدهم چالش‌های جدیدی که در کشور ایجاد شد مردم را هوشیار کرد که در روند انتخابات دوره سیزدهم ریاست جمهوری با انتخاب درست در شرایطی که کشور با اوضاع نا به سامانی روبه رو شد شهید رئیسی را انتخاب کردند و کشور را نجات دادند و از پیش بینی دلار ۱۰۰ هزار تومانی جلوگیری کردند.

وی با اشاره به اینکه در سه ساله دولت شهید رئیسی اقدامات بزرگ و مؤثری صورت پذیرفت، گفت: اگرچه شهید رئیسی در دوره سه ساله فرصت کوتاه خود نتوانست برنامه‌های طراحی شده خویش را به طور کامل عملیاتی کند اما در همین فرصت اندک نیز اقدامات و کارهای بزرگی انجام داد.

زاکانی در ادامه با اشاره به وقعیت‌های استان کرمانشاه، اذعان داشت: استان کرمانشاه با ظرفیت‌های بالایی که در تمامی حوزه‌ها دارد در دولت روحانی در زمینه بیکاری رتبه اول را کسب کرد و در مقابل در دولت شهید رئیسی با اقدامات اثرگذار در این حوزه توانست با تک رقمی کردن نرخ بیکاری روند کاهشی در این زمینه را داشته باشد.

وی همچنین ادامه داد: گازرسانی به یک چهارم روستاها و طرح‌های آبرسانی به ۳۲۵ روستا در استان کرمانشاه و هم‌چنین شنیدن دغدغه و رفع مشکلات معلمان و بازنشستگان و…از دیگر اقدامات دولت سیزدهم بود.

زاکانی سعید جلیلی را ادامه دهنده راه شهید رئیسی دانست و عنوان کرد: امروز ین شخصیت به عنوان نزدیک‌ترین شخصیت به شهید رئیسی به میدان آمده تا با ادامه دادن مسیری که شهید رئیسی در دولت سیزدهم آغاز کرده ادامه دهنده خدمت به مردم باشد اما در این مسیر همه ما باید به ایشان کمک کنیم.

وی با تاکید بر اینکه سعید جلیلی توسط برخی مورد هجمه قرار گرفته، عنوان کرد: نوکر مردم بودن ویژگی شهید رئیسی بود که همین امر سبب عزت و عزیزی این شهید شد و اکنون برخی از کارآمدی سعید جلیلی و انتخاب او ی‌ترسند چرا که این واهمه در دلشان ایجاد شده که حق مردم را از آنها می‌گیرد و در همین راستا با تکیه بر این هراس ایجاد شده از هر مسیری تلاش می‌کنند که مانع انتخاب سعید جلیلی برای ریاست جمهوری شوند.

زاکانی به کارآمدی و کارنامه روشن سعید جلیلی برای ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: امروز که پس از سه سال مجدد باید به میدان بیاییم و یک انتخاب اثربخش داشته باشیم باید بدانیم که افرادی که در پیش از دولت سیزدهم ریاست جمهوری را به عهده داشتند به کارنامه و عملکردشان باید پاسخ بدهند اما این‌ها حتی علاقه‌ای به پاسخگویی و پذیرش مسئولیت اقدامات خود ندارند.

وی یادآوری کرد: یکی از حیله‌های افراد مسئول در دوره‌های قبلی این است که قوام و مذاهب را با هدف رسیدن به خواسته‌های خود در مقابل یکدیگر قرار دهند اما باید بدانید که این کار یک خیانت در حق مردم بوده و اگر رأی اداره این کشور برنامه‌ای ندارید باید از مردم عذرخواهی کنید.

زاکانی در پایان جلیلی را ادامه دهنده راه شهید رئیسی برای رفع کاستی‌ها و مشکلات کشور دانست و متذکر شد: بر اساس آنچه که از عملکرد و کارنامه مسئولان دولت‌های پیشین برای ما مردم روشن شده نباید اجازه بدهیم به اهدافشان با نیت شوم برسند و از همین امروز تلاش کنیم با مشارکت مردم در انتخابات روز شنبه جشن پیروزی سعید جلیلی به عنوان انتخاب اصلح را برپا کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه