English

نماینده مردم تهران در مجلس در گفت‌وگو با خبرگزاری موج:

با فحش و تهمت کسی از صحنه انتخابات بیرون نمی رود

حجت الاسلام سید محمود نبویان خطاب گفت: با فحش و تهمت کسی از صحنه بیرون نخواهد رفت، شما فقط به آقای جلیلی فحش ندادید به چند میلیونی که به ایشان رای دادند هم فحش دادید.

 با فحش و تهمت کسی از صحنه انتخابات بیرون نمی رود

سیدمحمود نبویان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج اظهار کرد: از ملت بزرگ و قهرمان ایران تشکر می‌کنم که پای صندوق‌های رأی آمده و سبب خلق حماسه شدند. به مقام معظم رهبری نیز تبریک می‌گویم به‌دلیل اینکه برخی افراد که عناد داشته و قهر کرده بودند، پای صندوق‌های رأی آمدند، این پیروزی برای نظام و ملت بزرگ ایران است.

وی با بیان اینکه افرادی که در دوره نخست به آقای سعید جلیلی رأی دادند به وظیفه خود عمل کردند، چراکه ما به‌دنبال فرد اصلح هستیم، خاطرنشان کرد: اما  نکته‌ اساسی وجود دارد و آن است که اکنون که دور دوم انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم مردم خیلی جدی‌تر باید بیایند به دلیل اینکه این فردی که در مقابل آقای جلیلی است من خطاب به ایشان عرض می‌کنم مقداری مراقب خودش باشد، از همین الان  دروغ‌پراکنی را آغاز کردند.

 

نبویان بیان کرد: دروغ‌های بسیار زیادی عنوان کردند که آقای جلیلی طالبان است یا رویه کره شمالی را در پیش خواهد گرفت،  کار آدم با دروغ پیش نخواهد رفت، مشکل مردم را حل کنید فقط شما بفرمایید درباره حل بازار بورس، مسکن مردم، ازدواج جوانان، خانواده‌ها، معلم‌ها، کشاورزان و صنعت خودرو،  چه راه‌حلی دارید، اینا مشکلات مردم است.

نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ظاهرا شما هیچ راهکاری برای جامعه ندارید، اما آقای جلیلی برای همه اینها حرف دارد، با فحش و تهمت کسی از صحنه بیرون نخواهد رفت، شما فقط به آقای جلیلی فحش ندادید به چند میلیونی که به ایشان رأی دادند هم فحش دادید این نشان می‌دهد احترامی برای مردم و رأ‌ی‌شان قائل نیستید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه