English

رئیس مجلس شورای اسلامی پس از سفر دو روزه به روسیه وارد تهران شد

رئیس مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل، پس از حضور در نشست روسای مجالس بریکس که در کشور روسیه برگزار شده بود، وارد فرودگاه مهرآباد شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی پس از سفر دو روزه به روسیه وارد تهران شد
به گزارش خبرگزاری موج

، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی که در رأس هیاتی به منظور شرکت در نشست روسای مجالس بریکس به روسیه سفر کرده بود، عصر امروز سن‌پترزبورگ را به مقصد تهران ترک کرد و دقایقی قبل وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد.

لازم به ذکر است، رئیس قوه مقننه در این سفر ضمن سخنرانی در مجمع پارلمانی بریکس و اجلاس بریکس‌پی در دیدار‌های دوجانبه با همتایان خود از مجالس کشور‌های روسیه، اتیوپی، بلاروس، قزاقستان، ارمنستان و تاجیکستان و رئیس جمهور روسیه پیرامون اهمیت توسعه روابط تجاری دو جانبه و چندجانبه و استفاده از ظرفیت اقتصادی و ژئوپلیتیکی جمهوری اسلامی ایران در بریکس و شانگ‌های گفتگو و رایزنی کرد.

لازم به ذکر است که در جریان برگزاری این مجمع پارلمانی، سید شمس‌الدین حسینی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، ابراهیم رضایی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، سید روح‌الله موسوی نماینده مردم لردگان و خانمیرزا، شهین جهانگیری نماینده مردم ارومیه و مهدی صفری دیپلمات ایرانی و معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه، رئیس مجلس شورای اسلامی را همراهی کردند.

گفتنی است علی نیکزاد نایب رئیس مجلس دوازدهم با حضور در فرودگاه مهرآباد، در بدو ورود از دکتر قالیباف استقبال کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه