English

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع):

بر قیمت بلیت هواپیما در ایام اربعین نظارت جدی داریم

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) با بیان اینکه با کمک دادستانی نظارت جدی بر قیمت بلیت هواپیما در ایام اربعین وجود دارد، گفت: هر زائری بلیت را گران دریافت کند، از حساب ایرلاین برداشت و به حساب او واریز خواهد شد.

بر قیمت بلیت هواپیما در ایام اربعین نظارت جدی داریم
به گزارش خبرگزاری موج

، سید مجید میراحمدی روز شنبه ۲۷ مرداد در پایان آخرین نشست ستاد مرکزی اربعین ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران افزود: در این جلسه با ارتباط‌گیری با استانداران و روسای ستاد اربعین استان‌های ۶گانه، آخرین وضعیت زائران ایرانی عازم کربلا مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس ستاد مرکزی اربعین ادامه داد: بر اساس گزارشات دریافتی از استانداران، وضعیت در همه ابعاد بسیار خوب و رضایت‌بخش است و هیچ مشکل خاصی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه خط مستقیمی بین ما و مسئولان عراقی برقرار است، افزود: هر مسأله‌ای که به‌ وجود بیاید، سریع رفع خواهد شد.

میراحمدی خاطرنشان کرد: طی بررسی‌ها صورت گرفته و گزارشات دبیر کمیته حمل و نقل، هیچگونه نگرانی در اوج برگشت زائران نخواهیم داشت. همچنین نظارت کافی و جدی بر فروش بلیت هواپیما وجود دارد و با سازوکارهای تضمین شده با کمک دادستانی، نظارت جدی وجود دارد.

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) تأکید کرد: هر زائری بلیط را گران دریافت کند، از حساب ایرلاین برداشت و به حساب او واریز خواهد شد.

میراحمدی گفت: خوشبختانه بلیت اتوبوس برای زائران در پایانه ها وجود دارد و مشکلی نداریم؛ ۷۰ درصد زائران از خودروی شخصی استفاده کردند که نقش مهمی در مدیریت حمل و نقل دارد.

وی با بیان اینکه نزدیک به دو میلیون ۲۰۰ هزار زائر ایرانی از مرزها عبور کردند، اظهار داشت: ۵۴۰ هزار زائر غیرایرانی و پاکستانی به‌صورت منظم در حال عبور از مرزهای ما هستند.

رئیس ستاد مرکزی اربعین به زائرانی که عازم کربلا هستند توصیه کرد که سفر خود را به روز آخر هفته‌ جاری موکول نکنند. همچنین زائران ایرانی به دلیل ازدحام جمعیت در کربلا مدت ماندگاری خود را کم کنند و قبل از روز اربعین به کشور برگردند؛ چراکه موکب داران عراقی ظهر اربعین مواکب خود را جمع خواهند کرد.

میراحمدی گفت: مرزها تا ساعت ۲۴ روز سه‌ شنبه یعنی دو روز بعد از اربعین به زائرین خدمات می‌دهند بعد از آن شرایط مرزها به شرایط عادی بر می‌گردد. ‌

رئیس ستاد اربعین خاطرنشان کرد: امسال میزان فوتی‌ها نسبت به همین ایام کاهش ۳۰۰ درصدی داشته است و خوشبختانه تاکنون گرمازده نداشتیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه