English

جانشین فرمانده کل سپاه:

رسانه های جهان در آینده برای پوشش اخبار اربعین حسینی از هم سبقت می گیرند

سردار فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: در سال‌های آینده همه رسانه‌های عالم سبقت می‌گیرند تا اربعین را بیشتر نشان دهند و آن موقع برای شناخت امام حسین (ع) یک انفجار در تمام عالم صورت می‌گیرد.

رسانه های جهان در آینده برای پوشش اخبار اربعین حسینی از هم سبقت می گیرند
به گزارش خبرگزاری موج

، سردار علی فدوی در حاشیه بازدید از پایانه مرزی شلمچه اظهار کرد: هر سال همه چیز روبه راه تر می شود و سال قبل با امسال قابل مقایسه نیست. همه امورات روان تر می شود و تقریباً مشکلات سال های گذشته دیگر وجود ندارد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امسال خیلی گرم تر از سال گذشته است، تصریح کرد: زحماتی کشیده شد و راه روان تر شده اما جمعیت امسال نسبت به سال گذشته بیشتر است و حتماً سال آینده نیز بیشتر خواهد شد که همه این‌ها به برکت عنایت امام حسین (ع) و دل‌هایی که معطوف اباعبدالله الحسین (ع) شده است.

وی افزود: این دل‌ها حتماً تا آنجایی پیش می روند که مقدمه ظهور را فراهم می‌کنند، وقتی همه دل‌ها معطوف به جبهه حق، خداوند و آن چیزی که اسلام گفته است باشد، خداوند عنایت می‌کند و ظهور انجام می‌شود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مقدمه ظهور را شناخت امام حسین (ع) خواند و گفت: امام زمان (عج) وقتی خودش را در کعبه معرفی می کند می‌فرماید من فرزند حسین هستم، یعنی مردم عالم اول باید امام حسین (ع) را بشناسند و بعد امام زمان را بشناسند. برای همین این اربعین و این زیارت ملت سر از پا نشناخته که هر سال بیشتر به زیارت اربعین می‌روند یعنی اینکه مقدمه‌اش فراهم می شود تا ملت امام حسین (ع) را بشناسند.

سردار فدوی ادامه داد: این خبیث‌های عالم هم که به نوعی در انعکاس اخبار اربعین خساست به خرج می‌دهند و نمی‌گذارند، کم کم نمی‌توانند این کار را انجام دهند و در سال‌های آینده همه رسانه‌های عالم سبقت می‌گیرند تا اربعین را بیشتر نشان دهند و آن موقع برای شناخت امام حسین (ع) یک انفجار در تمام عالم صورت می‌گیرد.

وی عنوان کرد: اکنون که اخبار را نگاه می‌کنید در رسانه‌های بزرگ دنیا یک خبر از اربعین نیست ولی حتماً تمام می‌شود، این خبیث‌های صهیونیست که ۷۵ سال به مردم دنیا دروغ گفتند و مردم نیز دروغ‌های آنها را قبول کرده بودند یک دفعه با عملیات طوفان الاقصی این فرو ریخت. ۹۲ ملت در عالم علیه صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها تظاهرات کردند و گفتند ما ۷۵ سال گول خوردیم و دروغ‌ها را شنیدیم. در رابطه با اربعین نیز حتماً این اتفاق می‌افتد و رسانه‌های دنیا نمی‌توانند بیش از این مقاومت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه