English

قالیباف:

تمامی نمایندگان در جریان بررسی صلاحیت وزیران حضور فعال داشتند

قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همه نمایندگان در جریان بررسی صلاحیت وزیران حضور فعال و حداکثری داشتند.

تمامی نمایندگان در جریان بررسی صلاحیت وزیران حضور فعال داشتند
به گزارش خبرگزاری موج

، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه ۳۱ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: همیشه این سوال مطرح بوده که چرا تعدادی از نمایندگان مجلس در دو یا سه نوبت به عنوان موافقان و مخالفان وزرای پیشنهادی صحبت می‌کنند اما نمایندگان دیگری بودند که در موافقت یا مخالفت هیچ یک از وزرای پیشنهادی صحبت نکردند.

وی توضیح داد: موافقان و مخالفان وزرای پیشنهادی بر اساس قرعه کشی مشخص می‌شود و به همین دلیل بعضاً نام فردی چند بار از قرعه‌کشی در می‌آید و این دلیلی نمی‌شود که تصور شود فردی که چند بار به عنوان مخالف و موافق صحبت کرده است، نماینده‌ای فعال و نماینده‌ای که صحبت نکرده است، غیرفعال است.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این مدت و در جریان بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم چه در کمیسیون‌های تخصصی و چه در صحن مجلس حضور حداکثری و فعال داشتند.

قالیباف در ادامه، گفت: جلسه علنی بعدی مجلس شورای اسلامی ساعت ۱۳:۳۰ امروز برگزار خواهد شد.

گفتنی است، مجلس شورای اسلامی بعد از ۵ روز برنامه‌ها و صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم را مورد بررسی قرار داد و در جلسه عصر امروز در ابتدا رئیس‌جمهور دفاعیات پایانی خود از وزرای پیشنهادی را خواهد داشت و سپس از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره وزرای پیشنهادی رأی‌گیری به عمل خواهد آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه