English

وزیر کشور:

کارآمدی، موفقیت در مسؤولیت‌ها و داشتن تجربه لازم شاخص انتخاب استانداران است

مؤمنی، وزیر کشور با بیان اینکه شاخص‌هایی همچون کارآمدی، موفقیت در مسؤولیت‌ها و داشتن تجربه لازم، آشنایی به جغرافیای منطقه از جمله شاخص‌هایی بود که برای انتخاب استاندار تعیین شد.

 کارآمدی، موفقیت در مسؤولیت‌ها و داشتن تجربه لازم شاخص انتخاب استانداران است
به گزارش خبرگزاری موج

، اسکندر مؤمنی صبح یکشنبه در آئین تکریم و معارفه استاندار کردستان که در سالن اجتماعات امام خمینی سنندج برگزار شد، اظهار کرد: اولین استاندار در هفته وحدت معرفی شد که انتخاب این استاندار براساس کمیته‌ای که متشکل از افراد یا تجربه و پخته برای شناسایی مدیران است، انجام شد که انتخاب آنها کاری کارشناسی و براساس روند علمی است.

وی افزود: رئیس جمهور بر موضوع کارشناسی و انتخاب مدیران براساس روندهای علمی بسیار پایدار و مصمم بودند و هستند و در مورد استاندار خودشان هم بر اساس روش و مسیر علمی در کمیته اقدام کردند.

وزیر کشور با بیان اینکه شاخص‌هایی همچون کارآمدی، موفقیت در مسؤولیت‌ها و داشتن تجربه لازم، آشنایی به جغرافیای منطقه از جمله شاخص‌هایی بود که برای انتخاب استاندار تعیین شد.

 

بیشتر بخوانید:

شاخص کارآمدی و مردمداری ملاک انتخابات استانداران خواهد بود

 

وی اعلام کرد: جوان بودن و بازنشسته بودن از دیگر شاخص‌های انتخاب استاندار بود که توسط کمیته یاد شده مدنظر قرار گرفت.

مؤمنی با بیان اینکه ویژگی اختصاصی این کمیته آن بود که هرکسی خودش یا براساس سفارش پیگیر مسؤولیت استانداری باشد از چرخه ارزیابی کنار می‌رفت، افزود: براساس این شاخص‌ها مدیران و استانداران انتخاب می‌شوند که اولین استاندار کردستان بود.

وی اضافه کرد: خداوند به آقای لهونی توفیق داد به مردم خدمت کند و توصیه می‌کنم با هماهنگی با همه بخش‌ها و با مشورت با بزرگان، علما و نمایندگان تلاش کند و براساس ظرفیت‌های کردستان پیشرفت را در استان رقم بزند.

وی با تقدیر از اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان که برای خدمت به استان مصمم بودند، افزود: ایشان اهل این دیار بودند و حوادث متعددی پشت سر گذاشتند و شاهد تلاش ایشان در همه امور بودم و جا دارد از دولت سیزدهم تقدیر کنم و یادی کنم از شهدای خدمت که وقت و زمان برای خدمت نمی‌شناختند.

وزیر کشور تصریح کرد: دولت وفاق ملی شعار دولت بود و رئیس جمهور بر همین امر اهتمام ورزید و هر کس از هر نگاه و قوم و مذهبی باشد بکارگیری خواهد شد و در استفاده از مجربین و مسؤولان و زحمتکشان کرد در وزارت کشور استفاده می‌کنیم.

مؤمنی اضافه کرد: کردها پر تلاش و سخت کوش هستند و از توان آنها استفاده می‌شود و پیگیر مأموریت و دغدغه‌های مردم کردستان خواهیم بود.

وی یادآور شد: همه مسؤولان استاندار و فرمانداران نماینده دولت هستند که باید برای شتاب بخشی و تسهیل در امور و شناسایی ظرفیت‌ها قدم بردارند که مسؤولیت بزرگی محسوب می‌شود و اگر با برنامه‌ریزی این اتفاقات پیگیری شود همه سازمان‌ها به حرکت در می‌آید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه