English

سخنگوی فراکسیون مقاومت مجلس در پاسخ به خبرگزاری موج؛

ملت ایران موافق صد در صدی با تقابل نظامی علیه رژیم صهیونیستی هستند

محمود نبویان درباره اقدام نظامی جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی گفت: ملت ایران صد در صد با واکنش نظامی به این رژیم موافق هستند. زیرا راه شکست دشمن، فقط ایستادگی است و مردم در جنگ هشت ساله نیز این را اثبات کردند.

ملت ایران موافق صد در صدی با تقابل نظامی علیه رژیم صهیونیستی هستند
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج

، سید محمود نبویان در نشست خبری آغاز به کار فراکیسون مقاومت در مجلس شورای اسلامی ضمن تأکید بر اینکه فرهنگ ملی و دینی ایرانی ها، ما را ملزم می کند که به مسئله فلسطین و لبنان بپردازیم، گفت: فقدان شهید سیدحسن نصرالله جای نگرانی ندارد چنانکه بعد از امام خمینی، آیت الله خامنه ای به رهبری رسید که مدیریت ویژه و خوبی دارند. ترورهای اخیر از سوی اسرائیل، به معنای پیروزی این رژیم نیست. آنها بعد از یکسال هنوز حریف نوار غزه که کلا ۳۶۰ کیلومتر است، نشده اند.

وی افزود: در این شرایط وظیفه ماست که ایستادگی کنیم و راه شکست دشمن ملت ایران هم فقط مقاومت و ایستادگی است. اگر رژیم صهیونیستی از حزب الله فراغ بال پیدا کند، به سراغ ایران خواهد آمد. در همین راستا یکی از کارهایی که فراکسیون مقاومت در دستور کار دارد تشکیل اتحادیه فراکسیون مقاومت مجالس کشورهای مقاومت است که منحصر به کشورهای اسلامی نیست و شامل چین، روسیه، کوبا و ونزوئلا نیز خواهد شد. یعنی هر کشوری که در مقابل ظلم و استعمار بخواهد بایستد. 

در این راستا نبویان در پاسخ به خبرنگار موج درباره روش کار این اتحادیه به رغم تفاوت های ایدئولوژیکی که اعضا با هم دارند، گفت: در چارچوب این اتحادیه کشورهای می توانند در مجالس خود قوانینی به نفع فلسطین تصویب کنند که حمایت از فلسطین هم منحصر به مسلمانان نیست. همچنین کشورهای عضو می توانند قوانینی به تصویب برسانند که به نوعی امکان مبادله کالاهای تحریمی از سوی غرب را فراهم سازد. نکته دیگر در این همکاری تعریف تروریسم است. در حال حاضر تروریسم تعریفی مطابق نظر آمریکا دارد لذا شامل حزب الله و حماس هم می شود ولی ما باید تعریف تروریسم را تغییر دهیم. مسئله بعدی حضور چین و روسیه در این اتحادیه است که می توانند از قدرت وتوی خود در شورای امنیت به نفع اعضای اتحادیه در مسائل مربوط به مقاومت استفاده کنند.

 

بیشتر بخوانید:

با فحش و تهمت کسی از صحنه انتخابات بیرون نمی رود

 

سخنگوی فراکسیون مقاومت همچنین در پاسخ به موج درباره وجود نظرسنجی از ملت ایران برای مقابله نظامی با اسرائیل گفت: مردم ایران صد در صد موافق این کار هستند. هیچ کسی نمی خواهد زن و فرزندش مورد هجوم خارجی قرار بگیرد. جنگ هشت ساله هم نشان داد مردم ایران در برابر متجاوز موافق ایستادگی هستند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه