English

وزیر کشور در حاشیه هیات دولت:

لایحه سازمان ملی مهاجرت به مجلس ارسال می‌شود

وزیر کشور در حاشیه هیات دولت اظهار کرد: در قانون برنامه هفتم آمده است که سازمان ملی مهاجرت تشکیل شود؛ بر این اساس وزارت کشور با همکاری شورای عالی امنیت ملی لایحه تشکیل این سازمان را آماده کرد که تقدیم دولت شد.

لایحه سازمان ملی مهاجرت به مجلس ارسال می‌شود
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج

، اسکندر مومنی در حاشیه جلسه هیات دولت، «دیپلماسی همسایگی» را یکی از مهمترین اولویت‌های جمهوری اسلامی اعلام و‌ اظهار کرد: مرز یک مسئله دو‌طرفه است. ما باید مراقب باشیم که از ورود غیر مجاز و قاچاق سلاح به کشور جلوگیری شود.

وی بیان کرد: همسایه‌های ما نیز متقابلا باید در‌خصوص مرز‌های خود مراقب‌های لازم را انجام دهند.

وزیر کشور با بیان اینکه یک کشور به تنهایی نمی‌تواند از مرزها مراقبت کند، افزود: در نظر داریم یک نشست منطقه‌ای با وزرای کشور‌های همسایه درباره افزایش امنیت مرزها داشته باشیم. مراقبت از مرزهای کشور امری است که حتماً باید به‌صورت دوجانبه انجام شود.

مومنی ‌به فرآیند انتخاب استانداران اشاره‌‌ کرد و گفت: استانداران بر‌اساس سیاست‌های رییس‌جمهور و وعده‌های ایشان در انتخابات، با پیشنهاد وزارت کشور در هیات دولت انتخاب می‌شوند.

وی با بیان اینکه اولین استاندار اهل سنت بعد از انقلاب را در این دولت انتخاب کردیم، ادامه داد: برای اولین بار یک استاندار از قومیت عرب و همچنین یک فرماندار خانم اهل‌سنت در این دولت منصوب شدند. این اقدام در راستای تحقق شعار وفاق ملی و تدابیر مدنظر رئیس جمهور ‌است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه